Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er nå i uke 6+2 og har denne uke hatt svært lite gravid symptomer...

Hadde en blødning torsdag forjeuke, men ikke stor og den var heller ikke veldig smertefull. litt som menssmerter bare ikke så ille.

Jeg har tidligere vært litt uvel, ikke kvalm, men uvel. Også har jeg vært veldig trøtt. men dette har gitt seg nå... begge deler... Syntes igrunn det er litt rart siden det er så tidlig i prosessen... Er det flere som nesten ikke har symptomer på at de er gravide? Eneste jeg kjenner det på er at kondisjonen min ikke er der den var... Hvis jeg kjenner litt etter så kjenner jeg meg litt hoven i livmor.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162722-lite-gravidsymptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er ca 7 uker på vei og har også minimalt med symptomer - kun ømme pupper, tøtt og mer sulten. kjenner innimellom at det stikker og strekker litt i livmoren, nesten som menssmerter.

jeg skjønner deg veldig godt. jeg har også tenkt at jeg burde ha mer "plager", men jeg er evig takknemlig for at jeg har vært så heldig og bare har "småting" som ikke plager meg noe.

må innrømme at jeg har tatt noen ekstra tester innimellom for virkelig å tro at det er noe som spirer og gror inni der (siden jeg ikke har noen "plager) - senest i dag morges - og de er like gledelig postive enda :)

så det er vel egentlig bare å være glad for at vi ikke har noe som "plager" oss ;)

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...