Gå til innhold

Hva ville du hatt,katt eller kanin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Katt. Hadde ikke hatt samvittighet til å ha kanin. Selvom de har store bur så får de ikke hoppet nok rundt og ødelegger muskler og kroppen sin pga lite aktivitet. Katten klarer seg mer selv og man få en annen type kontakt. Har hatt begge deler..

Anonymous poster hash: e78fa...1cd

http://www.dagbladet.no/2013/02/19/nyheter/innenriks/dyrehold/kanin/dyrenes_nyheter/25816514/

Om du ser på tipsene til høyre side. Der står det litt om hva som skal til for at en kanin skal kunne ha et godt liv. 

Anonymous poster hash: e78fa...1cd

Katt, uten tvil!!

Disse trenger ikke så mye tilrettelegging. Gi dem mat, kos og husly og de er stort sett fornøyde.

Med kanin må man gjerde inne større områder av plenen sin for at de skal kunne lee seg tilstrekkelig. Det er fremdeles mange som tror at en kanin bare kan leve i et litt romslig bur, men det er rett og slett dyremisshandling. I tillegg kommer kloklipping, riktig ernæring så ikke tenner vokser seg for lange osv.

Katt! Trenger ikke lese om kanin engang :) Katt trenger ikke gå i bur, bæsjer ute i det fri(slipper å ta opp), kan være hjemme alene og er kosete :)

Har hatt forskjellige dyr, alle foruten katt lager mer-arbeid ;)

Anonymous poster hash: 1aa54...f64

Annonse

Katt ;) er nok veldig kattemenneske. Hatt både katter og kaniner, og selvom kaniner er søte og morsomme, er det mye jobb sammenlignet med en katt. Katter ordner seg selv de, stort sett... Men kan ikke ha utekatt her jeg bor, har mistet så mange på få år, selvom det er lite trafikk og landlig tl :( er grevlingen og andre rovdyr som tar dem tror jeg....

Katt!

Mye styr med kanin, og så er katter mye koseligere. Er dessverre allergisk, så jeg kan aldri få meg katt.

Men tåler heldigvis hund, og det er jo det koseligste av alle dyr i universet, så jeg har fått meg en fantastisk, søt, snill og rar liten bissevovv. :laugh:

Anonymous poster hash: 89ef9...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...