Gå til innhold

Noen som har hatt to ''eggløsninger'' i samme syklus(men at egget såklart bare har blitt sluppet på andre forsøket)?

Anbefalte innlegg

Og ble du gravid den gangen dette eventuelt skjedde? :)

Mistenker at dette har skjedd meg denne syklusen, da jeg har hatt eggeløsningssymtomer to ganger (med 1 1/2 ukes mellomrom) . Har enda ikke har fått mensen og foreløpig bare negative tester. Lenge leve håpet om en spire :P

Fortsetter under...

det kan skje at kroppen ikke klarer å slippe egget første gangen og at det forberedes en ny eggeløsning i samme syklus, og at egget blir sluppet da i stedet.. Har googlet og lest, så det er fullt mulig:)

det kan skje at kroppen ikke klarer å slippe egget første gangen og at det forberedes en ny eggeløsning i samme syklus, og at egget blir sluppet da i stedet.. Har googlet og lest, så det er fullt mulig:)

Om du leser medisinske tekster og ikke googel fra forum ol. Så ser du at det ikke er dokumenter. 

Anonymous poster hash: ed36c...436

Jeg har hatt flere runder med positive EL tester denne syklusen (i løpet av de siste to ukene) - men har ikke hatt EL enda. Jeg temper og den har ikke gått opp så da VET jeg at jeg ikke har hatt EL enda. Men håper den går opp i løpet av de nærmeste dagene, da vet jeg hvertfall at EL har vært. Jeg tror kroppen kan prøve å få EL, men av en eller annen grunn skjer det ikke. Dette kan skyldes mange ting, egget er ikke klart, stress, ferie, sykdom osv.. Håper vi får EL denne syklusen begge to! :D

Ja er det jeg prøvde å komme frem til med overskriften, men ikke så lett å forklare;) Vet jo at man ikke kan ha to eggeløsninger;-p håpe det klaffer for oss begge:)

Annonse

Lurt å tempe basaltemperatur i tillegg til å bruke EL tester, så får du en antydning på at EL kommer med testene - og får det etterpå bekreftet med temperaturstigning at EL har vært:)

Jeg har ikke det, men jeg har svært ofte eggløsningssymptomer to ganger iløpet av syklusen (jeg har testet med el.strips).

De sterkeste smertene kommer en uke før el, så kommer det litt smerte under selve el.

Godt mulig det er det som har vært med meg og..har ikke testet etter el, så gått etter andre symtomer. Ikke godt å skjønne seg på denna kroppen iblant;) Er bare å smøre seg med tålmodighet:)

Det er lett for å kjenne ekstra godt etter når en planlegger å bli gravid. 
Så en kan jo blir litt forvirret.
Det gjelder eggløsning og det å vente på et positivt svar, da kjenner man alle slags symptomer ssom kan være med å støtte et positivt resultat på en graviditetstest, men egentlig så kjenner man endel av disse symptomene til vanlig også, man er bare ikke så bevisst dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...