Gå til innhold

Studentrabatt som deltidsstudent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber fullt og studerer deltid (nettbasert) ved høyskole. Jeg har mottatt semesterkort som gir rabatterte priser på reise. Jeg pendler med tog til jobb hver dag - kan jeg nå altså betale studentpris på månedskort? Jeg jobber jo fullt... Virker litt rart, trodde sånt gikk på inntekt?

Anonymous poster hash: 790a9...520

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg studerte deltid, fikk studentrabatt på kort. Men man får det bare til man er 33 eller noe

Anonymous poster hash: 6d824...eb9

Skrevet

Jeg studerte deltid, fikk studentrabatt på kort. Men man får det bare til man er 33 eller noe

Anonymous poster hash: 6d824...eb9

Men jeg er 38... Men de hadde vel ikke sendt meg studentkortet om jeg ikke hadde krav på studentpriser?

Skrevet

De fleste slutter å gi studentrabatt på 30 eller 33 år.

Jeg bestiller student på toget lell, har bare blitt informert om at jeg egentlig ikke har krav på det lenger en gang på toget.

Skrevet

Du får studentkort for å kunne ha bevis for at du er student og har betalt semesteravgift. Studentrabattane du får visse plasse er det ikkje studieplassen din som gir. Flytoget og flyselskapet Dat gir studentrabatt til og med fylte 31år. SAS og Norwegian har lavere grense. Hurtigbåten her har til og med 33.

Det er dei forskjellige bedriftene som bestemmer om det skal vere studentprisar og om det eventuelt skal vere aldersgrense på rabatten.

Annonse

Skrevet

Du får studentkort for å kunne ha bevis for at du er student og har betalt semesteravgift. Studentrabattane du får visse plasse er det ikkje studieplassen din som gir. Flytoget og flyselskapet Dat gir studentrabatt til og med fylte 31år. SAS og Norwegian har lavere grense. Hurtigbåten her har til og med 33.

Det er dei forskjellige bedriftene som bestemmer om det skal vere studentprisar og om det eventuelt skal vere aldersgrense på rabatten.

Faen. Trodde jeg skulle spare penger jeg nå :)

Skrevet

Hva med enkeltbillett da? Jeg skal også studere deltid og må reise på samlinger 2-3 dager hver måned. Noen som vet?

Bklager at jeg kuppet tråden din, Hi.

Anonymous poster hash: b7614...ef1

Skrevet

Jeg fikk rabatt på toget da jeg var deltidsstudent som 44-åring på enkeltreiser.  

Anonymous poster hash: 05e2f...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...