Gå til innhold

Flere med ekstrem matlyst tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Er ca 6 uker på vei, og eier ikke bunn i magesekken. Har lyst på noe og er sulten hele tiden. De siste to årene har jeg neste ikke hatt matlyst, så kjenner jeg er redd for å gå opp alt for mye i vekt. Har allerede gått opp 2kg. Noen tips til mat/snacks som metter med få kcal?

Anonymous poster hash: 304e7...561

Fortsetter under...

jeg også, småkvalm hele tiden nesten og super trøtt:P er veeeldig glad i rips for tiden, men generelt sett bær funker:P var det samme med førstemann også, men med han var jeg verken kvalmen eller hadde andre symptomer, men spiste masse jordbær:P

• 4 uker senere...

jeg er helt vanvittig sulten, hele tiden! Hvis jeg ikke spiser, blir jeg dårlig.. Går mye i bananer her. Føler de metter fort. Men ved middagsbordet klarer jeg likevel bare små posjoner. Blir fort mett, men fort sulten igjen.. Litt slitsomt egentlig! Spesielt på jobb når man ikke får til å spise når man må..

Annonse

Jepps, var ikke bunn i magen på meg! Jeg åt og åt og åt, noe jeg gjør svært sjeldent på den måten,hehe :) gikk opp 3 kg på de 3 ukene jeg visste jeg var gravid, mistet dessverre i MA ::

Anonymous poster hash: e367b...513

Jeg kjenner meg veldig igjen det dere skriver lengre oppe der. Konstant sulten og kvalm. Nesten så jeg vurderer å få delt opp pausen på jobb i flere mindre bolker slik at jeg får spist innimellom, hvis ikke blir jeg så dårlig. Er 10+1 uker på vei nå og buksene strammer fælt allerede :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...