Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Del Skrevet 17. august 2014 Ser at en professor i søvn hos folk (inkludert babyer) uttaler at han oppfordrer til bruk av kosebamse ved innsoving. Men jeg er redd for at bamsen skal dekke nesen hennes ila natta, sånn at hun ikke får den bort og kveles. Så jeg tørr ikke legge noe i nærheten av ansiktet hennes. Hva gjør dere andre???? Min baby er 13 uker. Anonymous poster hash: a5126...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg lar ho ha bamsen sin. Tviler på at de greier å trykke den så hardt inntil at de ikke får noe luft. Dessuten så bytter min stilling ganske ofte. Du kan jo ta bamsen vekk etter babyen har sovnet? Anonymous poster hash: 2984b...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 17. august 2014 #3 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg er også redd for det så jeg lar være å legge noe som helst i sengen hennes. Jeg har ikke helt troen på at dette med bamser kan være av så stor betydning når de er så små, så jeg tenker at hun skal få lov til å leke med bamser osv. på dagen Kan hende jeg gjør en stor feil, men det er riktig for meg. Jeg er livredd for krybbedød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå