Gå til innhold

Babybæsj

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min baby er i dag syv dager gammel. Hun sliter med luft. Masse rap og gulp. Og bæsjen hennes er nesten som vann,og litt grønngul.... Når hun bæsjer trykker hun hardt og så spruter det bæsj ut, vi hører at det spraker i bleia. Har dere det sånn?

Anonymous poster hash: 99111...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min baby er i dag syv dager gammel. Hun sliter med luft. Masse rap og gulp. Og bæsjen hennes er nesten som vann,og litt grønngul.... Når hun bæsjer trykker hun hardt og så spruter det bæsj ut, vi hører at det spraker i bleia. Har dere det sånn?

Anonymous poster hash: 99111...2ab

Vår jente hadde også skikkelig futt i bleia. Og bæsjen kunne ofte være ganske vannete. Men kan du ha spist noe som hun reagerer på? Noe løk, kål, erter..?

Det er helt vanlig at de gulper og raper mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer også og den lille raper, gulper og har litt eksplosive promper og grønngulle, løse bæsjer :) Tror at det er sånn det skal være. De raper fordi de svelger litt luft, det kan ha med litt feil ammeteknikk, men trenger ikke å være det. Gulping er også helt vanlig, det betyr vel at de har overspist litt og magesekken klarer ikke å håndtere alt. At babyen bæsjer er jo supert, selv hadde jeg forstoppelser som liten og det ble mye skriking.

Uansett, babyene våre er like på den fronten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyen min gulper og raper hele tiden, søvnen er dårlig pga det....tror melka mi renner for fort.. Hører at hun sluker melka. Kanskje for mye melkeproduksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...