Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Del Skrevet 17. august 2014 Min baby er i dag syv dager gammel. Hun sliter med luft. Masse rap og gulp. Og bæsjen hennes er nesten som vann,og litt grønngul.... Når hun bæsjer trykker hun hardt og så spruter det bæsj ut, vi hører at det spraker i bleia. Har dere det sånn? Anonymous poster hash: 99111...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucilla Skrevet 17. august 2014 #2 Del Skrevet 17. august 2014 Ammer du eller gir dere morsmelkerstatning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Del Skrevet 17. august 2014 Ammer Anonymous poster hash: 99111...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucilla Skrevet 17. august 2014 #4 Del Skrevet 17. august 2014 Spurte fordi det gjerne er forskjell på "ammebæsj" og "mme-bæsj". Det står en del nyttig her: http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Stell-av-barnet/Slik-er-babyens-basj/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeknotten Skrevet 17. august 2014 #5 Del Skrevet 17. august 2014 Min baby er i dag syv dager gammel. Hun sliter med luft. Masse rap og gulp. Og bæsjen hennes er nesten som vann,og litt grønngul.... Når hun bæsjer trykker hun hardt og så spruter det bæsj ut, vi hører at det spraker i bleia. Har dere det sånn? Anonymous poster hash: 99111...2ab Vår jente hadde også skikkelig futt i bleia. Og bæsjen kunne ofte være ganske vannete. Men kan du ha spist noe som hun reagerer på? Noe løk, kål, erter..? Det er helt vanlig at de gulper og raper mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg fullammer også og den lille raper, gulper og har litt eksplosive promper og grønngulle, løse bæsjer Tror at det er sånn det skal være. De raper fordi de svelger litt luft, det kan ha med litt feil ammeteknikk, men trenger ikke å være det. Gulping er også helt vanlig, det betyr vel at de har overspist litt og magesekken klarer ikke å håndtere alt. At babyen bæsjer er jo supert, selv hadde jeg forstoppelser som liten og det ble mye skriking. Uansett, babyene våre er like på den fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 17. august 2014 #7 Del Skrevet 17. august 2014 Babyen min gulper og raper hele tiden, søvnen er dårlig pga det....tror melka mi renner for fort.. Hører at hun sluker melka. Kanskje for mye melkeproduksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå