Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Er på utkikk etter barnevogn og har falt for utseendet på Emmaljunga vognene. Men er de gode å trille? Vil ha en lett vogn som er enkel å svinge og styre. Og en jeg kan bruke fra baby kommer til det ikke er vogn mer! Noen tips? Gjerne andre merker også... Og er det best med hjul med eller uten luft? Anonymous poster hash: d3102...ea7
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Emmaljunga er god som bagvogn, ikke noe mer syns jeg. Har babyjogger city elite nå, den kan man ha bag til. Den er en drøm å trille, dog litt kronglete skogen hvis det er mye røtter i bakken feks...men ellers helt gull!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Emmaljunga city Cross. Kjøpte med gummihjul med luft. Lett å trille, god demping og fungerer på grus og skogsveier. Fikk låne en Edge og den synes jeg ble for tung. Vet ikke hva det var med den er tyngre å snu på i litt løs grus. Anonymous poster hash: 5216e...b53
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 jeg har emmaljunga mondial og er veldig fornøyd. Den er kanskje tyngre enn andre vogner(har sportsunderstell) men det gjør ingenting. God å bruke både på asfalt og i skogen. Også er det så god plass til ungene oppi Anonymous poster hash: d21aa...7a7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Ble City cross på oss, den var mye lettere å trille enn Edge som jeg egentlig hadde tenkt meg. Tidligere har jeg hatt Brio Happy, den var jeg også veldig fornøyd med! God på snø og det meste, og lettere enn city crossen:) Pittelitt liten bag bare, men ikke noe som var noe problem. Anonymous poster hash: afcb8...654
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Jeg har city cross. Den løper og jogger jeg med(!). Har en baby på 11 kg oppi der også. Null problem å komme seg frem med den. Anonymous poster hash: 19f88...337
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 tfk Anonymous poster hash: 024f8...d9d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Skal du trille i terreng, må du ha fire hjul.. Ingen trehjulsvogner.. De vipper lett, uansett hjul. Ville gått for en Emmaljunga City Cross. God støtdemping, punkteringsfrie hjul, røff vogn som tåler det meste. Har trillet i gjørme, på jorder i halm, i gress, på grus, på asfalt, på skogsveier.. Ikke merket noen problemer. Anonymous poster hash: be414...335
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 TFK er super på både asfalt, grusvei og i annet terreng. Anonymous poster hash: 5901e...47a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Skal du trille i terreng, må du ha fire hjul.. Ingen trehjulsvogner.. De vipper lett, uansett hjul. Ville gått for en Emmaljunga City Cross. God støtdemping, punkteringsfrie hjul, røff vogn som tåler det meste. Har trillet i gjørme, på jorder i halm, i gress, på grus, på asfalt, på skogsveier.. Ikke merket noen problemer. Anonymous poster hash: be414...335 Har du byttet hjul? Jeg brukte de standard hjulene og de ble så fort "lurvete" kjøpte gummihjul med luft og det var merkbar forskjell. Lurer på om de hjulene jeg fikk med var av dårlig kvalitet? Anonymous poster hash: 5216e...b53
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Brio happy ligner på city cross, men kan fås med lufthjul, som gir demping i ulendt terreng. Anonymous poster hash: ece78...415
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Brio happy ligner på city cross, men kan fås med lufthjul, som gir demping i ulendt terreng. Anonymous poster hash: ece78...415 City Cross 2015 kommer med valgfrie hjul nå i høst. Anonymous poster hash: 5216e...b53
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 Brio happy ligner på city cross, men kan fås med lufthjul, som gir demping i ulendt terreng.Anonymous poster hash: ece78...415 City Cross 2015 kommer med valgfrie hjul nå i høst. Anonymous poster hash: 5216e...b53 Åja, så bra! Anonymous poster hash: ece78...415
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Skal du trille i terreng, må du ha fire hjul.. Ingen trehjulsvogner.. De vipper lett, uansett hjul. Ville gått for en Emmaljunga City Cross. God støtdemping, punkteringsfrie hjul, røff vogn som tåler det meste. Har trillet i gjørme, på jorder i halm, i gress, på grus, på asfalt, på skogsveier.. Ikke merket noen problemer. Anonymous poster hash: be414...335 har aldri kantet med min tfk, men så har jeg jo god vogn trille erfaring også da Anonymous poster hash: 024f8...d9d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 Skal du trille i terreng, må du ha fire hjul.. Ingen trehjulsvogner.. De vipper lett, uansett hjul. Ville gått for en Emmaljunga City Cross. God støtdemping, punkteringsfrie hjul, røff vogn som tåler det meste. Har trillet i gjørme, på jorder i halm, i gress, på grus, på asfalt, på skogsveier.. Ikke merket noen problemer. Anonymous poster hash: be414...335 Må si meg helt uenig med deg, har hatt flere vogner med tre hjul som er gode i terreng. Anbefaler tfk, mountain buggy eller babyjogger city elite. Synes de aller fleste med fire hjul blir tunge, kanskje utenom brio happy. Anonymous poster hash: e769f...122
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 Jeg vil ha fire hjul 😊 Syns ikke det er noe fint med fire rett og slett. Takk for alle svar 😊 Anonymous poster hash: d3102...ea7
Klompelompe Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Henger meg på city cross. Bruker den i all terreng. 3hjulingene synes jeg blir ustabile på skogsveier og stier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå