Leirha Skrevet 17. august 2014 #1 Del Skrevet 17. august 2014 Det føles som en bortkastet PP, fordi vi skal begynne prøvingen neste måned.Men alikevell, jeg har eggløsning, og det føles jo litt rart å vite at jeg faktisk nå, har eggløsning, men den skal bare komme å gå, uten engang å prøve.Men sånn er det, det er planen.Jeg begynte med el-tester denne måneden av to grunner, finne ut OM jeg har el, og NÅR den kommer.Jeg har bare brukt el-tester en gang tidligere, og det var som nå, for å finne ut syklusen, og vi skulle den gang heller IKKE starte prøvingen før mneden etterpå.Men jeg klarte ikke p dy meg og fikk mannen med på prøving allerede da, nettopp fordi jeg føler som nå, "hallo! jeg har eggløsning, vi sal snart prøve, tenk om dette er sjansen min til å bli gravid??" Vel, så hoppet vi i det, og det var full klaff på 1pp.Fantastisk!MEN, det var en grunn til at vi skulle vente, så jeg/vi gjorde det uutrolig vanskelig for oss selv. Det var et rotteres for meg og jeg ble AKKURAT ferdig utdannet, men sa fra meg de to første ukene av permisjonen for å rekke det. Termin en uker etter endt utdanning.Det holdt knapt, og var altfor stress.Er under videreutdanning nå også og ville helst ikke hatt termin i mai (som blir nå) da jeg ikke blir ferdig med studieåret før begynnelsen av juni.Men det er ikke like mye kjør mai/juni denne gang som sist gangMen mai er ikke særlig aktuelt, da det er eksamenstid.Sist gang føltes jo som ren og skjør flaks nesten at jeg ble gravid på første PP, og har egentlig ikke tenkte at det samme skjer igjen, men man vet jo aldri.Så jeg må bruke hodet.Denne testeperioden har ihvertfall bekreftet som sist el-testingensperiode at EL er på dag 17 i syklusen. Hadde jeg følgt vanlig anvisning på bruksanvisning (som jeg gjorde sist) så kunne det godt være jeg hadde gått glipp av hele eggløsningen, da det ikke er nok strips til en tesperiode hvis jeg hadde startet så tidlig som dag 8-9 som står i bruksanvisningen.Sist gang trodde jeg at jeg hadde hatt el FØR jeg begynte testeingen, fordi det va rjo aldri utslag, men så tok jeg noen tester fra neste testperiode, og joda, det ga resultater det SÅ da var det luftet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162398-%C3%A6sj-har-el-n%C3%A5-men-det-f%C3%B8les-litt-vemodig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor Skrevet 17. august 2014 #2 Del Skrevet 17. august 2014 Så spennende.. Vi prøver fortsatt vi da. Igrunn litt uvant å være prøver, for de to andre gangene klaffet det på første forsøk. Har som deg brukt eggløsningstest og fått den positiv. Så denne gangen håper jeg det klaffer for oss.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162398-%C3%A6sj-har-el-n%C3%A5-men-det-f%C3%B8les-litt-vemodig/#findComment-146592905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leirha Skrevet 17. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2014 Spennende!Håper det klaffer neste gang Kjekt hadde vi fått det til samme måned Så spennende.. Vi prøver fortsatt vi da. Igrunn litt uvant å være prøver, for de to andre gangene klaffet det på første forsøk. Har som deg brukt eggløsningstest og fått den positiv. Så denne gangen håper jeg det klaffer for oss.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162398-%C3%A6sj-har-el-n%C3%A5-men-det-f%C3%B8les-litt-vemodig/#findComment-146593067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor Skrevet 17. august 2014 #4 Del Skrevet 17. august 2014 Spennende! Håper det klaffer neste gang Kjekt hadde vi fått det til samme måned Så spennende.. Vi prøver fortsatt vi da. Igrunn litt uvant å være prøver, for de to andre gangene klaffet det på første forsøk. Har som deg brukt eggløsningstest og fått den positiv. Så denne gangen håper jeg det klaffer for oss.. Håper det jeg og.. Det hadde vært morsomt om det klaffet for deg og, gøy å ha noen å dele erfaringer med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162398-%C3%A6sj-har-el-n%C3%A5-men-det-f%C3%B8les-litt-vemodig/#findComment-146593084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå