Gå til innhold

Dårlig ånde.. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Hei.. De to siste ukene har mannen klaget litt på at jeg har fått dårlig ånde.. Vi er midt i en prøveperiode, men lurer på om det er noen andre som har opplevd dette ved en tidlig graviditet eventuelt? Har aldri opplevd dette tidligere.. Og kan ikke komme på noe annet som kan forårsake dette... Hm...

Anonymous poster hash: 5f270...915

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162389-d%C3%A5rlig-%C3%A5nde-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt samme problemet denne uken. Aldri slitt med det tidligere - var så ille her et par dager at jeg luktet det selv!! Hadde IKM på lør/søn og fortsatt ingen mens her... Skal gi beskjed om jeg er preggers eller ei ;) Ikke opplevd dette i mine to tidl. sv.skap forresten.

jeg har hatt samme problemet denne uken. Aldri slitt med det tidligere - var så ille her et par dager at jeg luktet det selv!! Hadde IKM på lør/søn og fortsatt ingen mens her... Skal gi beskjed om jeg er preggers eller ei ;) Ikke opplevd dette i mine to tidl. sv.skap forresten.

Spennende.. Jeg har IKM i løpet av uken, rundt onsdag/torsdag, skal testes rundt de dager.. Det blir spennende.. Ja veldig rart synes jeg, aldri opplevd lignende egentlig.. Vanskelig å si hva det kan være, men håper at det er en spire i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...