Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg har en kul på en synsnerve som gjør at jeg har et ødem der, i fjor forårsaket det synsforstyrrelser i form av at jeg så røde flekker i synsfeltet, kun i dagslys. På det verste så jeg også et slags mønster når jeg lukket øynene, også i mørket. Kulen ble først oppdaget i 2011, og den har ikke endret seg, så de vet ikke hvorfor jeg fikk synsforstyrrelser i fjor men det kan være fordi jeg var gravid, hormonforandringer eller noe sånt. Så de var egentlig ikke helt sikre på at det var kulen og ødemet sin feil. Men jeg ble utredet i to uker med masse tester, mr og ct. Noen som har opplevd noe lignende? Hatt det lenge? Det var snakk om å operere bort kulen men da jeg ikke er ekstremt plaget er det ikke noe vits da jeg kan risikere å bli blind under en slik operasjon. Er redd for at kulen kan vokse eller sprekke, syns det er ekkelt å tenke på. De på sykehuset kunne ikke si noe om fremtiden, og forsåvidt greit det, de er ikke synske. Men hva hvis... tenker ikke på dette hver dag, langt i fra, men det dukker oppi blant. Anonymous poster hash: ce3f2...b15
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: ce3f2...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå