Gå til innhold

Nr to? Når begynner man å tenke på det når man er en sliter?

Anbefalte innlegg

Lillemor er 8 mnd nå. Jeg har pcos og sleit lenge med å bli gravid. Jeg har et ønske om å få en til. Er det for tidlig å begynne nå å tenke på det? Det ble akutt keisersnitt sist. Må såret gro mer? Mange spørsmål. Men jeg har ikke lyst at hun skal bli enebarn.

Anonymous poster hash: f83e6...c6e

Fortsetter under...

Det medisinske kjenner jeg ikke til, der får du spørre legen. Jeg har imidlertid to barn, det er 21 måneder mellom dem. Minste er 1 år og nå vil vi forsøke oss på nummer tre. Det er fantastisk morsomt og fryktelig slitsomt! :) Mange snakker om at det er så veldig mye mer slitsomt med to enn med en, men de får veldig mye glede av hverandre og så lenge man trives med bleieskift, legging og alt det andre som man må gjøre mye av med barn, så synes jeg ikke det er så veldig mye mer slitsomt. Er det derimot krangling om hvem som skal skifte neste bleie, hvem som må kle av og på og legge etc, så kan man kanskje vente litt :)

Anonymous poster hash: b98cf...aae

• 2 uker senere...

Bare kjør på du! Hadde også akutt ks, men gravid igjen etter 3 mnd. Blir anbefalt vaginal fødsel, men må være forberedt på st det kan ende i nytt ks.

Anonymous poster hash: 3fcc5...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...