Gå til innhold

Bruker nesespray minst 1år i strekk. 3 ganger for dagen. HEELT UFARLIG

Anbefalte innlegg

mitt syvende svangerskap. Første tegn til graviditet er tet nese. Nesten som man er alergisk mot graviditet :P bruker vanlig nesespray hver gang over et år i stekk. Ja for bruker noen måneder til avrenning etter babyen er kommet ut. Dette går bra hver gang. Har sjekket hod legen, ingen varig skader. Så dere som mener dette er farlig. Gå å legg dere!!!!

Anonymous poster hash: 3a230...38b

Fortsetter under...

mitt syvende svangerskap. Første tegn til graviditet er tet nese. Nesten som man er alergisk mot graviditet :P bruker vanlig nesespray hver gang over et år i stekk. Ja for bruker noen måneder til avrenning etter babyen er kommet ut. Dette går bra hver gang. Har sjekket hod legen, ingen varig skader. Så dere som mener dette er farlig. Gå å legg dere!!!!

Anonymous poster hash: 3a230...38b

Det er mange nesesprayer som ikke er forsket nok på, og som det anbefales og ikke bruke under svangerskap nettopp fordi man ikke vet konsekvensene av det (Felleskatalogen). At det har gått bra for deg er kjempeflott, men at noen skal gå å legge seg for at man kanskje ikke tar samme risken er jeg uenig i... Har hørt fra en lege at Rhinox skulle være ok, men har heldigvis ikke vært en av de med tett nese under svangerskap :P

Hvis du mener at det ikke er farlig for mor så trenger det ikke være ufarlig! Ei venninne var avhengig i 10 år etter først å ha forsøkt avvenning etter få mnd bruk med dertil store skader inni nesen. Hun er endelig kvitt det og kan fungere igjen uten nesespray.

Anonymous poster hash: 460d7...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...