Ringfinger Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Søndag er siste dagen min for medisiner, mandagen går jeg nemmelig inn i uke 13<3 joy!!! men jeg lurer litt på om folk slutter på medisinene 12 uker etter første dag i mens eller 12 uker etter innsetting? jeg fikk jo beskjed om å slutte når jeg går inn i den 13. uke, men syntes alikevell det er litt skummelt, men ALL ære til uke 13:D Gleder meg som en unge til mandagen hvor det blir ikke noe stress etter medisiner!
FrkKværner Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Jeg sluttet med lutinus da jeg var 12+2 gravid. Det ble +2 fordi da fikk jeg brukt opp lutinusen, ingen vits å spare ett par stk 😊. Syntes det var litt skummelt jeg også men det gikk raskt over. Gled deg , blir fantastisk å slippe alt sølet 😜. Gratulerer så mye med 12 uker 👍
Ringfinger Skrevet 15. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2014 ja, gleder meg sykt mye! Blir deilig å slippe å huske på alle klokkeslett og ikke minst slippe alle alarmene på mobilen og alle spørsmålene rundt hvorfor mobilen min ringer så ofte alarmer... jeg har også egentlig lutinus igjen slik at jeg kan ta de frem til tirsdagen, men vet ikke om jeg orker, er så lei nå... hehe kjeeeempe skummelt..
mammadrøm Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Jeg sluttet med medisiner i uke 10, og synes det var kjempeskummelt... Det har gått veldig fint og nå er jeg snart 12 uker:-) Lykke til, det blir deilig å slippe!
Ringfinger Skrevet 15. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2014 å, ja, vi er jo mest likt mammadrøm:D det er sikkert litt forskjellig fra klinikk til klinikk hva de gjør da, så da kan jeg sikkert hvertfall slutte med god samvittighet nå, siden du sluttet i uke 10 og det gikk fint:DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå