Gå til innhold

Kan jeg ringe sykehuset å få en sjekk?

Anbefalte innlegg

Hei!;) er 14 uker ca og hadde en blødning i går og vondt i magen i dag.. Blir så bekymret og lyst å se om alt er som d skal. Vet jo at de ikke kan gjøre noe med det om dette går galt nå, men jeg trenger å få roet meg ned..:/ legen er stengt frem til 20.. Kan man ringe sykehuset og få komme inn?

Anonymous poster hash: e7926...c0f

Fortsetter under...

Det hadde ikke jeg heller, hadde første skikkelige svangerskapskontroll i uke 14 ;-) Ingen problem, jeg ringte direkte til gynekologisk poliklinikk, og de tok meg inn der. Har tidligere erfaring med å gå om fastlegen kan bli en langdryg affære. Hos meg var det et sår i kanten av morkaka som forårsaket blødningen, ingenting farlig. Fikk det igjen litt senere, men da kjente jeg spark så la ikke stor vekt på det da. Håper du får samme beskjed :) 

Hei! Ringte i dag, men fikk beskjed om at de ikke kunne ta meg inn enda, da jeg ikke har søkt fødeplass. Og hun mente jeg var veldig sent ute..:/ ba meg sende brev selv og søke snarest.. Ikke kommet mer blod og ikke vondt.. Så da satser jeg på noe sånn som deg..:) takk for svar;)

Annonse

Hei! Ringte i dag, men fikk beskjed om at de ikke kunne ta meg inn enda, da jeg ikke har søkt fødeplass. Og hun mente jeg var veldig sent ute..:/ ba meg sende brev selv og søke snarest.. Ikke kommet mer blod og ikke vondt.. Så da satser jeg på noe sånn som deg.. :) takk for svar;)

For noe tull da? Om du var utenbys fra er de jo uansett forplikta til å gi deg et tilbud. Men ja, om det har gitt seg og du ikke har vondt er det helt sikkert ingenting å ødelegge nattesøvnen for. Det er utrolig mange som opplever helt ufarlige blødninger, du er helt sikkert en av dem/oss ;-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...