Gå til innhold

stokke tripp trapp stolen, er den verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med det jeg trenger av utstyr kommer det på ca 2000 kr, syns det var dyrt for en stol. Er den verdt det?

Har til nå mata babyen i vippestolen men hun vokser straks ut aav den

Anonymous poster hash: 0f8b6...7fa

Skrevet

Jeg synes det, 7-åringen her sitter på den enda så den brukes lenge.

Anonymous poster hash: 5e54b...5c8
Skrevet

Ja den er abdolutt verdt det. Klart det finnes andre stoler, muligens billigere.

Men stokke tripp trapp varer i utrolig mange år, veldig god kvalitet

Anonymous poster hash: e87ae...b60

Gjest Julia1984
Skrevet

JAAA...og du har den i mange år, og flere generasjoner. Du sparer den og har den til barnebarna en dag. Helt sant, den er topp og god kvalitet.

Skrevet

jeg synes det. Hadde selv tripptrappstol jeg brukte aktivt til jeg var 13-14 år. Kommer til å kjøpe til babyen min :)

Anonymous poster hash: 2b69f...c8a
Skrevet

Absolutt verdt hver krone. Du har den til barna blir store. Jeg har 2 tripptrapp og de er fra meg og broren min var små. LIke hele, like solide.

Anonymous poster hash: 99f16...6ef
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 4429d...456

Skrevet

Ja. Og newbornsetet er fantastisk!!

Skrevet

JAAA...og du har den i mange år, og flere generasjoner. Du sparer den og har den til barnebarna en dag. Helt sant, den er topp og god kvalitet.

Signerer denne!

Mine foreldre har tatt vare på stolene vi hadde da broren min og jeg var yngre, og mine barn bruker disse nå. De er fortsatt like fine :)

Skrevet

Forresten, det kan være lurt å titte på loppemarked og finn. Vi fant en på loppis til 200kr, og naboen kjøpte tre for 500kr da en barnehage i nærheten skulle legge ned. Så det er mulig å finne fine brukte stoler til en god penge.

Skrevet

Tja, har 3 barn. De 2 eldste har tripp trapp stoler. Til minste kjøpte vi ikea sin med spisested med brett, mye bedre for de minste å sitte i . Bedre støtte og veldig grei, ikke minst prisen. Så anbefaler i første omgang en ikea stol, så kan du heller vurdere tripp trapp når h*n blir 1,5/2 år kommer alt etter størrelsen på barnet. Minsta her blir å bruke ikea stolen til hun blir 2 år, og da kan hun få annen stol til bursdagen :)

Anonymous poster hash: cc51f...7e5

Skrevet

Jeg kjøpte en tripp trapp brukt, litt slitt var den, men bare på en sjarmerende måte. Vi har hatt den til egen datter og alle tantebarn har lånt den - kjempekjekk. Vi kommer ikke til å selge den videre - mer solid stol finnes knapt. Og om ti-femten års tid sitter kanskje barnebarna i den...

Anonymous poster hash: da612...2f8
Skrevet

Absolutt verdt pengene. Min fyller snart 9 år og bruker den fremdeles. Han nekter å gi fra seg "tronen" sin.

Skrevet

Mine på 5 og 8 år sitter fortsatt på tripptrappstol. De kan brukes leenge. Stoler kan du kjøpe brukt på finn.

Men til bittesmå funker IKEA-plastbarnestolen fint.

Anonymous poster hash: 740fd...cce

Skrevet

Jeg kjøpte først en annen stol, var ikke billig den heller, men for å si det slik angret jeg skikkelig på at jeg ikke handla stokke tripp trapp med engang. Absolutt verdt pengene. Denne gangen kjøpte jeg stol nr 2 på 25 % salg mens jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 3278d...c3c
Skrevet

Problemet med å kjøpe brukt er at da får jeg ikke brukt newbornsetet og sånn. Det passer visst bare til nyere modeller. Og de som selger stolen brukt har stort sett kjøpt den for 10-15 år siden og da passer det ikke :/

Anonymous poster hash: 0f8b6...7fa

Skrevet

Tripptrapp stolene er ofte på tilbud så bare følg meg! Det er absolutt verdt pengene ja! Min mor sitter på den jeg hadde når jeg var liten ennå hehe...

Anonymous poster hash: 9d9cd...8d8

Skrevet

Jeg kjøpte på finn gir 350 kr, så det er verdt pengene, ja! det er mange som selger den nye typen, det er jo på stoler produsert etter 2003 arr nyfødtseter passer. bare spør de som selger og mål evt åpningen mellom plankene i ryggen for å være sikker på at det vil passe.

Skrevet

Hvis den koster 2000 nå, og la oss si at den kostet det tilsvarende i 1979 (da jeg fikk sånn stol) så har den kostet mamma/pappa nøyaktig kr 57,14 pr/år. Den er fortsatt i bruk 35 år etter. Ikke veldig dyrt :)

Anonymous poster hash: 45bae...1cb
Skrevet

Definitivt verdt det. Jeg og søsteren min brukte våre stoler til vi flyttet ut (så var ca 18-20 år gamle). Hadde dem som 'kontorstoler' uten den nederste platen som 'voksne'. Nå bruker barna våre dem når de besøker besteforeldrene.

Vi har kjøpt til våre barn også og de elsker dem.

Anonymous poster hash: d2b9c...20e

Skrevet

Det vil jeg absolutt mene! Vi har akkurat kjøpt nå til kommende baby, med sånn baby-topp til. Da kan baby komme opp i bord høyde til oss. Barnet kan bruke den utrolig lenge og som andre sier kan den gå i generasjoner. Jeg hadde min ved leksepulten til jeg var 12-13 år!

Husk at hvis du skal ha en med baby sete på toppen må stolen være nyere enn 2005 eller noe i den duren. Det er grunnen til at vi ikke overtok min gamle fra loftet til mamma, men kjøpte ny. Bare vær obs på det hvis du vurderer brukt. Toppen brukes til 6 mndr alder.

Anonymous poster hash: 90258...27b

Skrevet

Mamma kjøpte til meg, og den brukte jeg så og si til jeg var 15-16. Nå bruker eldste den på 4, og den har nesten ikke ei skramme! Dette er nok en stol som enda blir til å vare i mange år! Har kjøpt 2 nye til de minste, og jeg var aldri i tvil om hvilke. Stol jeg skulle kjøpe til dem! Hender ofte jeg setter meg på tripptrappstolen til kidsa, fremfor de vanlige stolene. Synes ikke de er like gode å sotte på! Hehe

Hadde kjøpt stolene selv om de hadde vært 1.000 kr dyrere :o

Anonymous poster hash: 99336...835

Skrevet

Jepp! - Nå vant vi vår vi da, men hadde kjøpt om vi ikke hadde vunnet. Bruker den fremdeles ved 6 år.

Våre foreldre har tatt våre på våre tripptrapper og da sitter barna godt når de er på besøk også!

Anonymous poster hash: 358d1...3d8
Skrevet

De varer evig :) Mine barn bruker tripp trappen som jeg hadde da jeg var liten. Jeg er 35 år og mine yngre søsken har også brukt den. Den er super.

Anonymous poster hash: 28f26...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...