Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Blir sprø av å se de daglige fjortis statusene hennes! Hun er 30! Hun har problemer, hele tiden. Vi andre har jo ikke noe og stri med. Joda. Men vi lufter det ikke for hele facebook. Veldig ofte legger hun ut sitater om hvordan "ekte venner" er. At ekte venner ALLTID er der for deg osvosv. Ja, kanskje når en er 15, da venner betyr ALT og en ikke har noe annet og bruke tid på. Jeg mener selv jeg er ei god venninne, som viser de jeg er glad i at jeg bryr meg. Men jeg har ikke kapasitet og "være der" for alle mine venninner i alle situasjoner. Jeg er så lei av og bli hintet til på facebook, for ja, det er nettop det hun gjør. Vi er flere som reagerer på det samme. Har ingenting med at jeg føler meg truffet- det har alt med at jeg blir forbanna, for jeg med flere har virkelig stillt masse opp for henne! Men tydeligvis ikke nok! Så da er vi ikke ekte venner lengre. Stakkar henne, som ikke har ekte venner. Skal også nevne at hun er en type person som gir LITE selv. Men det er jo tross alt kun henne som har ting og stri med! Æææææsj! Måtte bare få det UT!!!!! Noen som kjenner folk som driver på med det samme??? Anonymous poster hash: 29057...2d9
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Jeg har en slik en også. Er konstant syting og klaging om at en eller annen har snakket dritt eller dolket henne i ryggen osv osv osv. Det er aldri noe positivt i statusene hennes så jeg har fjernet hele kjærrings fra feeden min. Dette er en voksen dame med familie og x antall unger. Ja det er lov å ha en dårlig dag, men ikke hver dag.. Da er det heller på tide å gjøre noe med problemet istedenfor å sitte å knurre og frese og bare mas om alt som er så gale.. Anonymous poster hash: 9badb...054
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Jepp, gidder ikke å følge henne, så da slipper jeg å se dem. Hun la ut så mye mer også, ble nesten spammet. Måtte vise flere til min mann, han synes det var mye repetisjoner av samme oppgulpet (og fjortis) og forferdelig ofte, han kunne ikke forstå vitsen. Jeg har rett og slett oppfattet det som som at hun har ønsket bekreftelser på at det hun legger ut er "fasiten" på godt vennskap m.m. Anonymous poster hash: 4422a...8fa
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Ordtak og bildesitater. Hater det. Har skjult alle som driver med slik faenskap. Har en venninne over 40 som driver slik. Anonymous poster hash: 11f04...b96
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Du er sikker på at det er et hint om at dere burde stille opp mer da? Jeg ville tenkt at det var en måte å si at hun var glad hun har så gode venner jeg. Anonymous poster hash: 965a7...8ad
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Ja ei i 30 årene som spammer facebook med alt om endometriosen sin og hvor vondt hun har det. Hun finner endeløse sitater om sykdommer som ikke syntes utenpå og at hun er god nok som hun er, og at hun har sluttet å bry seg om andre som ikke liker henne (hvorfor søker hun så mye bekreftelse da ?) Siden hun er lønnet av NAV har hun tydeligvis all verdens tid til å spamme ned oss andre. Hun har jo så vondt at hun knapt klarer å gjøre husarbeid, knasker smertestillende som sukkertøy, så skulle vi være i tvil om hun håndterer de 2 sønnene sine, så blir vi også spammet med plakater av hvor glad hun er i dem (greit nok). Sykdomsdagboken kunne hun med fordel latt bli privat. Anonymous poster hash: 39cba...62b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Jepp, jeg hadde også en slik "venninne" på FB. Og som HI; jeg bryr meg om mine venner, men jeg har ikke kapasitet til å bruke all min tid på én. Jeg har flere venner som strir, jeg har familie, og ikke minst har jeg mitt eget å stri med. Men nå er det ikke noe problem lenger. Jeg har blitt slettet som venn fra FB, så nå har hun bare de ekte vennene sine... Anonymous poster hash: 0c26d...d04
Hot Midget ! Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Ja, jeg har også ei slik! Hun er 50 år!!! Hun har opplevd det meste, ifølge henne selv og hun legger daglig ut bilder med tekster som råder folk til og kun være med folk som gir dem positiv energi. (hun er en energi stjeler selv)! Hun syns selv hun er det mest positive menneske på denne jord. Hun er en Helgen som alltid er der for sine 750 "venner". Hun legger stadig ut om at hun er sååå gla i alle på facebook. Hva skulle hun gjort uten facebook. Hun legger ut statuser som går på klaging av noe EN person har sagt eller gjort galt mot henne. Istedenfor og konfrontere rett person, skal hun fylle veggen sin med masse drama kun for og få støttende ord og masse hjerter!!! Hun har vært i avisen flere ganger- både hun og datteren. Pr kåte til 1000! De har jo opplevd alt. Og det må jo alle vite. Slitsomt. Har skjult henne fra newsfeeden!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Har også hatt et par sånne på FB, vi har ikke mye kontakt nå, og jeg følger ikke statusoppdateringene. Orker ikke ha sånne folk som nære venner Anonymous poster hash: 79868...d29
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Derfor bruker jeg ikke facebook, slipper å bruke tid å energi på irritere meg over andres mangel på sensur Anonymous poster hash: 029be...194
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Har flere slike jeg Anonymous poster hash: c3d46...c1b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Noen lever virkelig hele, absolutt hele livet sitt gjennom facebook. Jeg dømmer det ikke, for jeg tenker det er lett og få det som en vane. Men jeg synes det er trist. En går glipp av mange fine øyeblikk fra nuet, fordi man var mer opptatt av og legge ut bilder fra barnets bursdag, fremfor og sitte med barnet og kose seg. Jeg har sett mødre banne og skrike til barna, for de ikke ville stille opp på x antall "perfect family" bilder foran palmetreet i syden. Hva er viktigst? Bildene eller minnene barna får? Har ei venninne som dokumenterer alt fra sitt liv hele dagen. Hun har to små og hun legger ut bildeserier HVER dag. Hun har en ny kjæreste som hun er såååå forelska i og det er det viktig at alle vet om. Isteden for og faktisk bare nyte kjæresten sin. Bruke tid på ham, fremfor og sitte og skrive om han? Anonymous poster hash: d754d...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå