Gå til innhold

Stappmett til enhver tid..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer eller mindre sulten hele tiden jeg og xD Men nå er det jo slik at magesekken får betydlig mindre plass nå, og det anbefales å spise små, hyppige måltider, så er jo ikke så rart du føler deg mye mett egentlig. Spiser jeg litt for mye på en gang kjennes det ut som om magen min skal sprekke...

Flere her som er mett hele tiden? jeg kan spise litt etter jeg har stått opp og være mett helt til kvelden. Er skikkelig ubehagelig å være så mett hele tiden. Er i uke 29 + 3.

Jeg har det akuratt som deg.. våkner og føler meg ok.. spiser frokost og er tung i kroppen og stappmett hele tiden… ;( skikkelig slitsomt ;( prøvd litt forskjellig og sluttet å spise brød og pasta.. det hjelper litt .. spiser 2 knekkebrød til frokost + evt noe bær el frukt.. ofte cottage chese med bær, nøtter og honning til liunsj. evt salat til mellommåltid og middag kjøtt og salat + litt potet el bittelitt pasta.. det hjelper og jeg føler meg ikke så full.. vet ikke helt hvorfor men virker som stivelse er noe som ikke lenger funker.. snakket også med jordmord om dette. hun sa at noe av grunnen kan være fordi jeg har ganske kort overkrpp(fra symfyse til bryst ribbein er det ikke så stor plass). noe som gjør at baby har mye mindre plass.. enn f eks hos høye mennesker.. og at organene blir belastet.. jeg er i 33 nå… hatt det slik i ca 3 uker :( jordmord sa det kan bli bedre når baby synker/fester seg.. Håper det ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...