Gå til innhold

Jeg kan ikke ha snacks stående "i tilfelle besøk". Hadde du blitt snurt om jeg tilbød bare kaffe/te og knekkebrød med ost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på en sunn snacks til. Rugsprø med salsa :) godt og enkelt

Skrevet

Her er appen til android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hivebrain.andrewjohnson.weightloss&hl=no

Og her er appen til iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/lose-weight-andrew-johnson/id301069615?mt=8

For meg funket det utrolig bra! Får ikke lyst på godteri/snacks i alle fall.

Anonymous poster hash: d1faf...523

Oi, denne må jeg prøve! Tusen takk! 😊

Hi

Anonymous poster hash: 5d5ac...da8

Skrevet

Hva med hjemmebakte grove rundstykker i fryseren. Tar no time å tine opp i mikroen og smaker da helferskt! Veldig godt med brunost på :)

Anonymous poster hash: d59d3...d97

Skrevet

Hvis jeg ikke var sulten ville jeg blitt veldig glad for oppskåret frukt/druer/moreller i tillegg til en kopp te

Skrevet

Hva med hjemmebakte grove rundstykker i fryseren. Tar no time å tine opp i mikroen og smaker da helferskt! Veldig godt med brunost på :)

Jaaa! Det er jo kjempegodt, og litt mer å servere enn knekkebrød😊Da blir det baking i helga.

Hi

Skrevet

Hvis jeg ikke var sulten ville jeg blitt veldig glad for oppskåret frukt/druer/moreller i tillegg til en kopp te

Takk for tips, det er jo veldig godt😊

Hi

Skrevet

Hadde ikke blitt snurt nei,og om jeg får gjester får de ikke annet en kaffe;) syns det er kjedelig å gå på besøk, og føle seg tvunget til å spise tørre kjeks, sjokolade osv midt i uka. Men hadde nok takket nei til knekkebrød også:P da tar jeg heller et eple eller banan, eller ingenting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...