Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Er det noen her inne som har gjort det eller gjør det regelmessig? Jeg har nettopp begynt å jogge og ettersom i morgen er en joggedag men hele dagen fra kl 8 til kvelden er stappe full,så tenkte jeg å prøve å stå opp kl 6 og jogge i 30 minutter før jeg dusjer og drar på jobb. Er det verre å trene på morgenen enn på ettermiddagene? Anonymous poster hash: 3e427...0d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 (endret) Jeg har flere ganger vært ute og jogget så tidlig som kl 5-6 om morgenen, og om jeg bare kommer meg opp av senga da, så er det faktisk en veldig god måte å starte dagen på. Jeg må også trene på morgenen, samt en kort økt på kvelden, for å få tid nok. Det er selvsagt slitsomt å stå opp så tidlig, men om man bare kommer i seng i rimelig tid kvelden før, går det faktisk bra. Jeg får også mer energi og blir oppkvikket utover hele den dagen. Det er dessuten mye lettere å rigge seg til i sofaen og ikke gidde å trene på kvelden, når man gjør det om morgenen er det gjort, og man kan slappe mer av og bruke tid med familien med god samvittighet. Endret 14. august 2014 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a haha,ja 30 minutter er ikke lenge,men for meg er det et fjell enda! har kun jogget 7 ganger,så jeg er helt i nybegynnergropa HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a haha,ja 30 minutter er ikke lenge,men for meg er det et fjell enda! har kun jogget 7 ganger,så jeg er helt i nybegynnergropa HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Da er det helt perfekt Og kudos til deg som står opp tidlig for å trene da! Dette blir bra! Anonymous poster hash: 625a0...72a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a haha,ja 30 minutter er ikke lenge,men for meg er det et fjell enda! har kun jogget 7 ganger,så jeg er helt i nybegynnergropa HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Da er det helt perfekt Og kudos til deg som står opp tidlig for å trene da! Dette blir bra! Anonymous poster hash: 625a0...72a Jeg må jo prøve det for å se om jeg liker det!Det eneste jeg er bekymra for er om jeg kommer til å sovne på jobb...blir så himla trøtt av å jogge..!Trodde man skulle få energi av å trene jeg, IKKE bli mer trøtt! HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a haha,ja 30 minutter er ikke lenge,men for meg er det et fjell enda! har kun jogget 7 ganger,så jeg er helt i nybegynnergropa HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Da er det helt perfekt Og kudos til deg som står opp tidlig for å trene da! Dette blir bra! Anonymous poster hash: 625a0...72a Jeg må jo prøve det for å se om jeg liker det!Det eneste jeg er bekymra for er om jeg kommer til å sovne på jobb...blir så himla trøtt av å jogge..!Trodde man skulle få energi av å trene jeg, IKKE bli mer trøtt! HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Du får mer energi, etterhvert. Hold ut, det blir også både gøy og avslappende etterhvert Anonymous poster hash: 625a0...72a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Jogger ofte på jobb om morgenen. Synes det er lettere å trene om morgen enn etter middag. 30 min er en liten økt hvis du ikke kjører intervall. Anonymous poster hash: 625a0...72a haha,ja 30 minutter er ikke lenge,men for meg er det et fjell enda! har kun jogget 7 ganger,så jeg er helt i nybegynnergropa HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Da er det helt perfekt Og kudos til deg som står opp tidlig for å trene da! Dette blir bra! Anonymous poster hash: 625a0...72a Jeg må jo prøve det for å se om jeg liker det!Det eneste jeg er bekymra for er om jeg kommer til å sovne på jobb...blir så himla trøtt av å jogge..!Trodde man skulle få energi av å trene jeg, IKKE bli mer trøtt! HI Anonymous poster hash: 3e427...0d9 Du får mer energi, etterhvert. Hold ut, det blir også både gøy og avslappende etterhvert Anonymous poster hash: 625a0...72a Jo takk, målet er å holde ut i ett år, da tror jeg at jeg har begynt å få det under huden Anonymous poster hash: 3e427...0d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jeg får det ikke til. Trening før kl ni blir aldri en god trening eller effektiv. Jeg kjenner jo at jeg får energi etterpå men prestasjonsmessig ligger jeg langt under det jeg får til kl fire. Helt merkelig men løper 5 km 4 min raskere på ettermiddagen. Anonymous poster hash: 0b6c4...0d7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Jeg liker best å trene før frokost, jeg. Er et ork å dra meg ut av senga, men når det er gjort, er det en fryd å komme seg ut og i gang. Legg alt klart i kveld, og fortell deg selv at det er et nederlag hvis du ikke klarer å stå opp. Tips: Les boka "Helvetesuka" eller "Bli best". Veldig gode motivasjonsbøker når du skal pushe deg litt mer enn du er vant til. :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 2dba7...b57
frk Nilsen Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Pleier av og til å løpe deler av veien til jobb 5-6km. Hopper av banen et stykke før og jogger resten av veien. Er på jobb rundt 7, så drar hjemmefra rundt 6. Dusjer på jobb. Veldig deilig å være ferdig trent før arbeidsdagen starter. I uka her har jeg bare fått trent sent på kvelden, slenger meg som et slakt i sofaen i 22-22.30 tiden. Mye bedre å bli ferdig tidlig! Jeg lager meg alltid en dobbel espresso før jeg drar hjemmefra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå