Gå til innhold

Noen som har blitt gravide rett etter de sluttet på prevansjon?

Anbefalte innlegg

Altså. Når jeg slutter på p-plaster vil jeg først få mensen, og så begynner syklusen å regulere seg til slik den skal være. Men, første prøveperiode kan jo bli ca to uker etter?! Noen som har blitt gravide så raskt?

Fortsetter under...

Jeg sluttet på p-piller etter brettet tok slutt og fikk ikke mensen etterpå. Da satt den.

Anonymous poster hash: d5f23...023

Heldig du da! Tenk om det gjør det på meg også, kiler i magen ved tanken på å ha en liten en i magen om noen få uker!

Annonse

Ja, jeg har blitt det med de to vi har, nå har vi begynt å snakke om en 3. Guttungen er 2,5 år nå og omvi skal ha en til så må det bli snart. Så må bestemme meg og tenkte å lese litt her inne :) Lykke til med prøvingen og håper du er like heldig som jeg har vært.

Ja, jeg har blitt det med de to vi har, nå har vi begynt å snakke om en 3. Guttungen er 2,5 år nå og omvi skal ha en til så må det bli snart. Så må bestemme meg og tenkte å lese litt her inne :) Lykke til med prøvingen og håper du er like heldig som jeg har vært.

:D 

Anonymous poster hash: d6bff...032

Har en venninne som ble det! Er selv nå i første pp etter å ha sluttet på pillen, så skal teste om noen dager for å se om jeg også er blant de heldige som "får det til" på første forsøk :) Masse lykke til til deg, håper du ender opp med en liten i magen så fort du ønsker :-)

Har en venninne som ble det! Er selv nå i første pp etter å ha sluttet på pillen, så skal teste om noen dager for å se om jeg også er blant de heldige som "får det til" på første forsøk :) Masse lykke til til deg, håper du ender opp med en liten i magen så fort du ønsker :-)

Krysser fingrene for deg også! Unner alle som ønsker det å bli foreldre av hele mitt hjerte 😊 Gleder meg til å oppleve det!
  • 2 uker senere...

Ble det med begge to. Fikk aldri mensen :) Lurer på hvordan det går denne gangen, er over 7 år siden sist jeg ble gravid. Skal fjerne spiralen om noen uker, så får vi krysse fingrene for sommerbaby. Liker best vårbaby, men må fire på kravene pga alder ;)

Anonymous poster hash: 288dc...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...