Gå til innhold

ytre vending av baby i seteleie, positiv opplevelse!

Anbefalte innlegg

Hei! Må bare dele dagens opplevelse med vendingsforsøk av babyen i magen. Ble oppdaget at han lå i seteleie tidligere i uka, og skulle inn til vendingsforsøk idag. Hadde googlet på forhånd, og stort sett mye skremmende informasjon.

Var supernervøs på forhånd, men ble tatt utrolig godt imot på sykehuset. Etter ctg og medisiner for å få livmoren til å slappe av, btukte legen ca 30 sekunder på å snu babyen. Jordmor fulgte med på ultralyd og alt var under kontroll.

Ikke vondt i deg hele tatt, fikk beskjed om at jeg kunne stoppe det når som helst.

Så nå får vi håpe at junior blir liggende med hodet ned til han kommer ☺

Anonymous poster hash: 26d86...3a1

Fortsetter under...

Så herlig å høre at du har hatt en positiv opplevelse av dette. Har kun hørt at dette er smertefullt og at de faktisk har sluttet å gjøre det pga dårlig effekt av det. 

Skal selv inn til vendingsforsøk i neste uke, men nå gruer jeg meg ikke like mye kjenner jeg. :) Lykke til, håper junior blir liggende. :)

Så herlig:D Jeg hadde to mislykkede forsøk, men synes heller ikke det var så smertefult alle skulle ha det til på nettet! Mannen derimot synes deg så så vondt ut at han ble helt lamslått stakkars. To mennesker som sto og dro babyen hit og dit og lå på magen min så sikkert mer brutalt ut for han :P men vondt gjorde det ikke!

Hadde en perfekt setefødsel også, ikke vondt og en herlig opplevelse:))

Jeg er 38 uker idag. Legen sa på forhånd at det ikke skulle gjøre vondt, men kunne være ubehagelig. Lykke til septemberpie, håper det fungerer like bra for deg ☺

Jeg bor langt fra sykehuset og har akkurat rukket frem til sykehus med ambulanse med de andre, så må gå for ks om han snur seg igjen. Ligger fortsatt fint rette veien iallefall!

HI

Anonymous poster hash: 26d86...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...