Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #26 Skrevet 15. august 2014 Nei. Jeg får sikkert pes for det, men... jeg er skeptisk til menn som vil jobbe med barn. Jeg tenker at det må jo ligge noe bak det hvis han vil jobbe med barn? Anonymous poster hash: 07916...fc5 What?? Tror du mannen min hadde en baktanke da han begynte i jobben han var i dag?? Og hva mener du han er villig til å gjøre? Fikle med barna?? Hvordan i all verden er det du tenker? Du ville vel kanskje ikke hatt barnet i en barnehage som hadde en mannlig ansatt? Anonymous poster hash: 97702...a5f
DramaMama Skrevet 15. august 2014 #27 Skrevet 15. august 2014 Nei. Jeg får sikkert pes for det, men... jeg er skeptisk til menn som vil jobbe med barn. Jeg tenker at det må jo ligge noe bak det hvis han vil jobbe med barn? Anonymous poster hash: 07916...fc5 Herregud...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #28 Skrevet 15. august 2014 Jeg ville ikke brukt dagspass nei, pga økt risiko for seksuelt misbruk. Sjansen er ørliten, men med barnet mitt tar jeg ikke den. Anonymous poster hash: 76e95...644
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #29 Skrevet 15. august 2014 Jeg fikk heldigvis barnehageplass til begge mine barn. Jeg foretrekker klart barnehager fremfor privat pass. Hvis jeg skulle vurdert dagmamma/dagpappa så ville jeg vært veldig glad for en som var utdannet førskolelærer, uavhengig av kjønn. Anonymous poster hash: e320e...6b7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #30 Skrevet 15. august 2014 Nei. Jeg får sikkert pes for det, men... jeg er skeptisk til menn som vil jobbe med barn. Jeg tenker at det må jo ligge noe bak det hvis han vil jobbe med barn? Anonymous poster hash: 07916...fc5 What?? Tror du mannen min hadde en baktanke da han begynte i jobben han var i dag?? Og hva mener du han er villig til å gjøre? Fikle med barna?? Hvordan i all verden er det du tenker? Du ville vel kanskje ikke hatt barnet i en barnehage som hadde en mannlig ansatt? Anonymous poster hash: 97702...a5f Jeg ville ikke hatt mitt barn i en barnehage med bare menn, nei. Eller mange menn. Anonymous poster hash: 07916...fc5
Klompelompe Skrevet 15. august 2014 #31 Skrevet 15. august 2014 Kjønn er uvesentlig. Så lenge det er en person med erfaring, kunnskap og god kjemi med barnet (og oss)!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #32 Skrevet 15. august 2014 Ja, det kunne jeg fint gjort, siden jeg (forhåpentligvis) blir selvvalgt alenemor, og særlig om jeg får gutt. Barnet vil jo ha mannlige rollemodeller i onkler, men ville tenkt at det var fint å ha en dagpappa istedet for dagmamma også, da barnet nok uansett vil være mest rundt damer uansett ellers. Greit for barnet å få en litt annen input også Anonymous poster hash: 02a0c...728
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #33 Skrevet 15. august 2014 Nei. Jeg får sikkert pes for det, men... jeg er skeptisk til menn som vil jobbe med barn. Jeg tenker at det må jo ligge noe bak det hvis han vil jobbe med barn? Anonymous poster hash: 07916...fc5 What?? Tror du mannen min hadde en baktanke da han begynte i jobben han var i dag?? Og hva mener du han er villig til å gjøre? Fikle med barna?? Hvordan i all verden er det du tenker? Du ville vel kanskje ikke hatt barnet i en barnehage som hadde en mannlig ansatt? Anonymous poster hash: 97702...a5f Jeg ville ikke hatt mitt barn i en barnehage med bare menn, nei. Eller mange menn. Anonymous poster hash: 07916...fc5 Hjelpes... Anonymous poster hash: 8ca22...33c
I scream for icecream! Skrevet 15. august 2014 #34 Skrevet 15. august 2014 Absolutt! Hvis jeg likte ham, og så at han var flink med barna. Kjønn har ingenting å si for meg, og vi er så heldige å ha mange menn både i barnehagen og SFO. Må forresten le litt av de som ikke skjønte innlegget ditt, jeg synes ikke det var så vanskelig å forstå. Og så blir jeg helt forferdet over holdningene til menn som jobber med barn. Man kan si mye om menn som ikke bidrar hjemme, likestilling osv., men å nærmest beskylde menn for slike ting på grunn av yrkesvalg er jo minst like ille. Hårreisende!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #35 Skrevet 15. august 2014 Nei, det hadde jeg ikke villet og jeg har ingen god grunn. Hadde vært skeptisk til dagmamma og da. Anonymous poster hash: b7980...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå