Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Tangle teezer var udugelig til mitt hår. Er så misunnelig på de som har langt tykt hår men som kan la det henge fritt uten at det floker og tover seg. Anonymous poster hash: 52a66...0e0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 jeg ville heller gått for et produkt å ha i.. brukser du godt med balsam i lengden? env klipp tuppene litt, slitt hår floker seg fort. har selv hår til rumpa og bruker kun vanlig "matbutikkbalsam". har veldig like floker i mitt hår. men så har jeg det heller aldri løst mye flette og hestehale. og hvis du ikke allerede gjør det, så begynn å gra fra tuppene og opp mot hodebunn. mer skånsomt for håret og mindre lugging Anonymous poster hash: 77afe...133
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg har alltid brukt hårbørste med naturbust og er veldig fornøyd med det. Men jeg har også et hår som ikke floker seg uansett hva jeg gjør. Jeg bruker stort sett balsam, men trenger egentlig ikke å gjøre det for å unngå floker. Jeg sliter med å sette opp håret annet enn i hestehale fordi alt bare løsner etter kort tid fordi håret er så glatt, så det at du får floker kan ha like mye å gjøre med hårtypen din som noe annet og da er det vanskelig å gjøre noe Anonymous poster hash: 3a511...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå