Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Mitt andre barn er straks 3 mnd, han har alltid vært en rolig og blid unge, men den siste uken har han virket "misfornøyd" Han er blid og fornøyd på morgenen, men utover dagen sutrer han mye og virker veldig "utilpass".. Og minst en gang om dagen har han en skikkelig skrike-økt. Det virker som om han plages med magen, for han fiser noe voldsomt og vrir seg veldig når han skriker, men kan han få kolikk så seint? Kan det være allergi? Jeg gir han mme, det har han fått siden han var 1mnd, han drikker veldig mye 180-200, 5 ganger om dagen. Sikkert et kjempedumt spørsmål, men kan det hjelpe å begynne med bittelitt grøt, så blir det ikke så mye mengde i magen for at han skal føle seg mett? Jeg skal snakke med HS om det, men vil gjerne høre erfaringer fra andre her også Anonymous poster hash: b46c0...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Hvis han har vondt i magen vil jeg kansje ikke innført grøt helt enda.. Har du prøvd å ha litt malt i flaska? Det hjelper på magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 Nei, det sier seg jo egentlig selv, men tenkte jeg bare skulle lufte tankegangen min Har prøvd malt et par dager, ingen endring.. Anonymous poster hash: b46c0...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 14. august 2014 #4 Del Skrevet 14. august 2014 I hver flaske? Har du prøvd å bytte merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 14. august 2014 #5 Del Skrevet 14. august 2014 Prøv malt i tre av flaskene daglig, en t skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 Bruk masse malt i hvert eneste flaskemåltid! Anonymous poster hash: 937fd...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå