Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Andre her med magebesvær? Er 8 uker, og nesten ingenting av det som går inn kommer ut igjen. Er oppblåst som en ballong og promper ustannselig. Har vært plaget med kvalme noen uker, som nå endelig har gitt seg litt, så jeg føler jeg kan spise mat igjen ...men nå har det liksom stoppet opp alle veier. Har prøvd med grov mat, med fin mat, med mye veskeinntak, med biola. Ingenting som fungerer. Jeg får kanskje trykt ut en liten steinhard avføring hver andre dag. Ellers kommer alt ut i form av gass. Og jeg orker bare ett måltid om dagen for det er ikke plass til mer. Er dette vanlig? Noen som har noen tips som kan få tarmsystemet tilbake til det normale? Anonymous poster hash: 983cb...48e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161654-forstoppelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Min engel ♥ Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Andre her med magebesvær? Er 8 uker, og nesten ingenting av det som går inn kommer ut igjen. Er oppblåst som en ballong og promper ustannselig. Har vært plaget med kvalme noen uker, som nå endelig har gitt seg litt, så jeg føler jeg kan spise mat igjen ...men nå har det liksom stoppet opp alle veier. Har prøvd med grov mat, med fin mat, med mye veskeinntak, med biola. Ingenting som fungerer. Jeg får kanskje trykt ut en liten steinhard avføring hver andre dag. Ellers kommer alt ut i form av gass. Og jeg orker bare ett måltid om dagen for det er ikke plass til mer. Er dette vanlig? Noen som har noen tips som kan få tarmsystemet tilbake til det normale? Anonymous poster hash: 983cb...48e Hvis det er lenge siden det virkelig har komt noe så ville jeg gått på apoteket å spurt om råd der. Der hadde de duphalac olje som du kan drikke for å forebygge (men husk å drikk mye vann samtidig). Ellers så kan jeg anbefale deg å hive innpå en god dose med svisker, drikk masse vann til å ta deg en gåtur. Da skal du se at det kanskje løsner Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161654-forstoppelse/#findComment-146583782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mekanikerfrue Skrevet 14. august 2014 #3 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg var også ekstremt forstoppet tidligere i svangerskapet. Kunne faktisk gå opp i mot en uke mellom hvert dobesøk, og det var vondt! Prøvde alt jeg kunne, men ingenting hjalp spesielt lenge. Lactulose var det værste, fikk bare masse gass i tillegg... Helt til jeg begynte spise nektariner. Spiste 2-4 hver kveld, det hjalp veldig faktisk! Prøv det! Nå på slutten er jeg heldighvis ikke plaget med dette lenger, og magen er bedre enn noen gang. Men jeg skjønner hvordan du har det, det er fryktelig å være så oppblåst og forstoppet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161654-forstoppelse/#findComment-146586898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå