Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #26 Skrevet 13. august 2014 Har best erfaring med utenlandske faktisk - østeuropeere nærmere bestemt. De aller fleste er "ærlige arbeidsmaur" alenemødre derimot har vi ikke hatt så gode erfaringer med Anonymous poster hash: 4fe05...1ec Hva er galt med alenemødre? Anonymous poster hash: 9aa89...53b Det er vel ikke noe galt med de (oss) unntatt at mange har dårlig økonomi? Anonymous poster hash: 28bd1...f4d Ja, nei jeg håper synes det er noe galt med oss. Jeg har normal inntekt og betaler alltid i tide, men må leie da det er vanskelig å få nok lån, + spare nok til egenkapital, for å kjøpe selv. Visste bare ikke at folk var skeptiske til å leie ut til slike som meg, men nå vet jeg det og. Anonymous poster hash: 9aa89...53b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #27 Skrevet 14. august 2014 Har best erfaring med utenlandske faktisk - østeuropeere nærmere bestemt. De aller fleste er "ærlige arbeidsmaur" alenemødre derimot har vi ikke hatt så gode erfaringer med Anonymous poster hash: 4fe05...1ec Hva er galt med alenemødre? Anonymous poster hash: 9aa89...53b Det er vel ikke noe galt med de (oss) unntatt at mange har dårlig økonomi? Anonymous poster hash: 28bd1...f4d Ja, nei jeg håper synes det er noe galt med oss. Jeg har normal inntekt og betaler alltid i tide, men må leie da det er vanskelig å få nok lån, + spare nok til egenkapital, for å kjøpe selv. Visste bare ikke at folk var skeptiske til å leie ut til slike som meg, men nå vet jeg det og. Anonymous poster hash: 9aa89...53b Jeg sa ikke at det var noe galt med alenemødre - jeg bare konstatere fakta . VI har hatt dårlig erfaring med alenemødre! Sa ingenting om at ALLE alenemødre var dårlige leietakere ! I motsetning til andre her som snakker negativt om ALLE navere og utlendinger ! Anonymous poster hash: 4fe05...1ec
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #28 Skrevet 14. august 2014 Hadde ikke vært redd for å leie ut til navere, hvertfall ikke med garanti. Det er jo nesten tryggere en ukjente som plutselig ikke gjør opp for seg, eller skaper trøbbel. Utlendinger kommer an på hvorfor, hadde aldri leid ut til somaliere eller pakistanere- kun av personlig erfaring med en såpass anderledes kultur at det blir ekstremt mye støy! Anonymous poster hash: 7fc96...046
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #29 Skrevet 14. august 2014 Mente selvfølgelig hvorfra- ikke hvorfor;-) Anonymous poster hash: 7fc96...046
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #30 Skrevet 14. august 2014 Vi leier ut til en enslig uføretrygdet dame. Ser ikke på det som noe negativt da hun er sikret fast inntekt. Anonymous poster hash: 4ae02...7e3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #31 Skrevet 14. august 2014 Det kan ikke være lett å være deg. Så fordomsfull og uten evne til å vurdere nyanser. Du skjærer jo alle over 1 kam. Det finnes bra mennesker i alle 'grupper' uavhengig hvor de kommer fra og hvor de får inntekten fra. Anonymous poster hash: a9570...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå