Gå til innhold

Ååhhh. Jeg vil ha baby nå!

Anbefalte innlegg

Sorry meg må bare få ut det barnslige i meg som ikke har lyst til å være tålmodig, eller ta tiden til hjelp. Dritt lei av å ha bli-gravid-sex. Passe på hva jeg spiser, og at jeg holder meg i form. Jeg vil bare ha den lille spiren så jeg kan fortsette livet mitt.

Anonymous poster hash: cdf5f...fe1

Fortsetter under...

Det er lov å bli utålmodig! Er utålmodig selv, og er tre mnd til jeg slutter på prevensjon.... Kjedelig med pliktsex ja! Ser den... Men se på kostholdet og det å holde seg i form som en investering i en frisk fremtid som sprek mamma for barnet/barna dine! 😊 Er selv på diett og skal ned så mye som mulig før prøving starter! Sto over godis både i dag og i går for å venne meg av sukkersuget og bli friskere 😊 Lykke til!

Ville ha baby ganske fort selv. Testet mye, hadde sex mye. 

Den ene gangen vi hadde sex bare for oss, for sexens skyld og kosen. Da satt spiren :D:P

Lille baby kommer i januar :D:P 

Ha sex fordi dere har lyst å ha sex. og fordi dere elsker hverandre. ;) Kos dere, nyt livet, gjør det dere selv vil, ikke sett livet på hold. Dra ut på byen ta noen glass vin eller drinker, hjem og kos dere... Et eller annet. Bare prøv å få det litt på siden. :) er som regel da lille spira sitter :) 

Anonymous poster hash: 1f928...965

Ønsker meg også en skikkelig familie nå! Har prøvd og mistet så mange ganger at jeg snart gir opp. Blir verre for hver pp. Alt som kverner i hodet er el, sex på riktig tidspunkt, dpo og testing. 

Anonymous poster hash: b2590...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...