Gå til innhold

Noen som har knytet igjen livmor?

Anbefalte innlegg

Hei:)  jeg er 11 uker i dag  fant ut at jeg var gravid 8 uker. Dette er ikke planlagt. Så litt redd for jeg har for svak livmor til å bære frem et fullborent barn. Jeg skal da inn på undersøkelse den 18/8. Og da får jeg vite litt mer om å knyte igjen livmoren. Noen som har gjort det før eller vet om noen andre?lurer så fælt på om det har gått bra for de. Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161564-noen-som-har-knytet-igjen-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du strikk rundt livmorhalsen?

Jeg skal også på sjekk den 18 for å sjekke dette. Jeg har ikke hatt problemer tidligere, men jeg er konisert 2 ganger tidligere (opperert for celleforandringer), og dermed kan det være at livmorhalsen er for kort, noe jeg allerede har fått beskjed om at den er. I så tilfelle settes en strikk rundt livmorhalsen for å hindre tidlig fødsel, strikken blir så tatt av rundt uke 37 tror jeg..

Jeg kjenner noen som har gjort det, og alt har gått bra :) Ingen fare tror eg så lenge hensyn tas tidlig :)

Om det var det du mente da :)

Hei. :) tusen takk for svar. :) cerclage Ja. Jeg er født med for svak livmor. Jeg føder alt for tidlig. 1 ble født i uke 22 og 2 ble født i uke 28. Det er da de sa at jeg må knyte igjen hvis jeg ville ha flere. Så godt å høre det gikk bra :) blir bra å få litt info på sykehuset. Om hvor mye man skal ta det med osv..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...