Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Hørt litt forskjellig om hvor ofte man bør ha sex når man prøver. Vi prøvde for første gang i går, men har lyst til å prøve i kveld også.. Er det for "tidlig"? Hvor ofte prøvde dere? Anonymous poster hash: 60d76...9be
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Det er det ikke noe fasitsvar på.. De anbefaler vel sex annen hver dag i eggløsningsperioden. Selv hadde jeg sex en gang på eggløsningsdagen første gang jeg ble gravid. Denne gangen hadde vi sex 3-4 dager på rad før eggløsning Det er størst sjanse å bli gravid dagene før el lykke til! Anonymous poster hash: d0701...c00
MarteMorTil3 Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Vi hadde nesten daglig, også passet vi på dagene hvor det skulle være best mulighet. Ble gravid fort, nesten for fort. Hadde håpet på mer øving i grunn, men men.... Annenhver dag er hvertfall bra.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Ha sex så ofte dere vil, det er det beste rådet jeg vil komme med Anonymous poster hash: a190f...b34
Fashionista Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Vi hadde sex i perioden vi visste jeg hadde el. Jeg lå med beina høyt opp mot veggen og en pute under rumpa i ca. 5 -10 min etterpå. Ble gravid med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå