Gå til innhold

Hvordan var/er magen din i uke 16?

Anbefalte innlegg

Er 16+2 idag og har akkurat vært på kontroll. Har lagt på meg 0,5 kg så langt i svangerskapet og ikke fått noen mage, først for noen få dager siden at jeg kunne kjenne noe som minnet om en klump i magen. Må ligge på ryggen for å kjenne det. Var redd det var noe galt, da jeg var mye større en dette forrige svangerskap. men hjertelyden legen fant idag var heldigvis helt i orden.

Hører noen sier at magen kommer fortere andre gangen, det stemmer ikke i mitt tilfelle. :P

Hvordan er magen hos dere andre i uke 16?

Anonymous poster hash: f05e0...1d7
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161505-hvordan-varer-magen-din-i-uke-16/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har folk tatt sjangsen på å spørre om jeg er gravid siden uke 14 eller noe... :-P Men er først de siste ukene jeg føler at det begynner å bli litt baby i kulen også, ikke bare luft. Er en ganske tydelig bump nå, iallefall.

Føler jeg har rimelig stor mage, men :P Ikke alle som ser det :P 

Synes det tok litt lengre tid denne gangen, men kan være at fordi jeg har litt ekstra fra før, kontra forrige gang. :P Synes jeg er lik nå som med nr 2 :) Dette er 4. mann :D 

Kjenner jeg blir litt engstelig for at ikke alt er ok. Men skal på ultralyd den 1 sept. så satser på bare positive tilbakemeldinger. Er jo bare bra at magen er liten så lenge alt er bra.

Dere andre som har erfart at magen er liten og kommer sent, fortsetter det slik hele svangeskapet, at man ikke blir veldig stor, eller skjer det uansett. La på meg over 20kg sist, ønsker ikke det denne gangen!! :P

Det er mer mage enn det det vanligvis er... Noen ganger har jeg ordentlig mage, og andre ganger er jeg "vanlig" syns jeg. Har ca 5 kg for mye og noe av det er vel på magen.. Gått opp ca 5 kg, men de gikk jeg opp de to første mnd.

Annonse

Nr to her også, fikk vel ikke mage før i forrige uke, var da i uke 18. Men fortsatt slik at jeg må strammet skjorten over den for at noen skal se det. Gikk rundt i bikini i dag og ingen kommenterte det før jeg fortalte.

Godt å høre at jeg ikke er alene. Magen kommer vel etter hvert, ble bare bekymret til å begynne med. Men har vært hos legen å hørt hjertelyd og kjenner masse spark, så det er en liten aktiv krabat der inne fordi om magen ikke er så stor. Skal vel bare være fornøyd, det blir nok alltids stor nok allikevel! :P

Anonymous poster hash: f05e0...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...