Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Kiropraktorer sier jo det at man ikke bør bruke babybjørn fra nyfødt alder pga feil sittestilling. Sjal er da mye bedre. Men når sier de at det er ok å bruke disse bæreselene?? Og finnes det eventuelt en bæresele som har bedre sittestilling enn babybjørn, og som er enkel å bruke? Men mi jente liker ikke Cabooen jeg har. Tenkte derfor at jeg kunne prøve en bæresele i tilfelle det er jeg som gjør noe feil med sjalet. Hu er 3 måneder gammel... Anonymous poster hash: 3e1d6...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
una1 Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har manduca, veldig behagelig å ha på som bærer og babyen sitter ergonomisk riktig i selen. Bæres på magen til ca 8-9 mnd og deretter på ryggen opp til 20 kg. Har spedbarnsinnlegg og kan fint brukes på 3 mnd gammel baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 Takk for svar!!! Søkte litt på nettet etter svaret ditt og fant en test fra i år. Ergobaby 360 vant. Så jeg dro liksågodt ut og shoppet den med en gang lille gull trivdes i den i butikken i alle fall Anonymous poster hash: 3e1d6...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 Manduca kom forresten på andre plass (av 7) Anonymous poster hash: 3e1d6...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 13. august 2014 #5 Del Skrevet 13. august 2014 Vi har brukt ergo siden fødselen.først med spedbarnsinnlegg, og nå når han er to mnder bruker vi bare puten. Regner med å fjerne den også om en måneds tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
una1 Skrevet 13. august 2014 #6 Del Skrevet 13. august 2014 Stemmer at ergobaby vant, ofte litt lettere å få tak i om du ikke bestiller på nett eller har en forhandler i din by:) Grunnen til at jeg valgte manduca er bare at den har litt lenger frontpanel når det utvides og dermed gir barnet litt bedre støtte. Forskjellene er ikke store på de to, så er nok bare smak og behag:) kjekt at gullet ditt trivdes! Jeg og mini her på 6 mnd er også veldig fornøyd! Brukte litt gammel baby Bjørn på storesøster, men det var ikke noe behagelig for meg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg brukte ergobaby med spedbarnsinnlegg fra mini var 8 dager. Korte perioder av gangen, men en fantastisk hjelp! Bruker den nesten daglig fortsatt, mini er 10 måneder. Anonymous poster hash: 1ef8c...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå