Gå til innhold

Herregud så gjennomsiktige de 2xu tightsene er

Anbefalte innlegg

Er folk klar over det? De er jo superpoppis. Så ei jente her om dagen, med kort t skjorte og litt frodig stuss.

Hjelpes - det var ikke noen hemmelighet hvilket mønster hun hadde på stringen for å si det sånn.

Og jeg satt i bussen som kjørte forbi, og ser vanligvis ikke på rumpene til andre. Men det var jo umulig å ikke se...

Er det kun noen modeller eller alle?

Anonymous poster hash: 82f8d...8dd

Fortsetter under...

Det oppdaget jeg også på vei hjem fra gruppetrening på SATS. Så i et speil/vindu at min prikkete truse var på utstilling. God tights, men jeg bruker den ikke etter den gangen:(

Anonymous poster hash: 41e75...524

Ikke sett at de er det, har ikke selv. Men siden de er svarte så kan de vel ikke være veldig gjennomsiktige? Litt greit nok, har en vanlig svart thights som er litt gjennomsiktig i et bestemt lys.

Anonymous poster hash: b4d03...3ad

Annonse

Folk kjøper de kun fordi det er blitt om å vise at man har masse penger så man jan sløse de vekk på en tights til tusenlappen.

Anonymous poster hash: ce497...152

Eller kanskje folk kjøper de fordi de faktisk er veldig gode? Hmm?

Anonymous poster hash: 15359...1da

Har ikke tall på hvor mange ikke-date truser jeg har sett under de tightsene 😁😁😁😁😁😁😁😁☺😂😆😡😁😃☺😡😆😢😕😢😑😴😣😥:P

Oisann.. må lære meg å stoppe å trykke på smiley når den ikke kommer opp på første forsøk..

Annonse

Gjest Julia1984

Jeg har lang t skjorte til. Fungerer fint.

Det må du gjerne tro, men da må den være så lang at det kan kalles kjole.

Anonymous poster hash: 49e99...50e

Vet du at jeg jogger med tightsen og lang t skjorte. Ikke noe tøy og bøy her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...