emwo Skrevet 12. august 2014 #1 Del Skrevet 12. august 2014 Hei Jeg skal ut å fly med min datter på 4 mnd 2 ganger i høst og trenger svar på noen spm. vedr. Nan og flasker til å ha med på fly. Første flytur er fra Rygge. Noen som har erfaring med flaskebruk/NAN igjennom sikkerhetskontrollen? min datter tar hun flaske da jeg ikke kan amme henne. Kan jeg ha med ferdigblandet nan kartonger som er uåpnet? eller må jeg tappe det over på flasker før jeg går igjennom sikkerhetskontrollen? Jeg har prøvd å google dette og da står det at man kan ha med "litt" barnemat... Andre flytur er fra Oslo Gardermoen til Frankfurt og derettet til San Fran. Egentlig det samme spm. som over...hvordan gjør jeg det med flasker etc gjennom sikkerhetskontrollen? Noen som har erfaring med dette i USA-- er vel mye strengere der kan jeg tenke meg... Setter pris på svar da jeg vil være så godt forbredt som mulig slik at vi ikke støter på problemer :-) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 12. august 2014 #2 Del Skrevet 12. august 2014 I Norge slipper man ofte rett gjennom hvis beholderen er lukket, men opplevde på 2 av turene at de la babymaten i en maskin som scannet innholdet. Aner ikke hvordan det blir på fly til usa, men til både kreta og gran canaria har det gått bra (og antar det er samme der). Hvis dere har begynt med f.eks smoothier anbefaler jeg deg å kjøpe de på 90 ml. Samle gjerne babymaten/salver etc i 2 brødposer: en for pakker på under 100 ml og en pose for det over. Får mye goodwill av vekterne da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille krøll Skrevet 12. august 2014 #3 Del Skrevet 12. august 2014 Har flydd over 200 ganger med min datter og er ungen under 2,5 år opplever jeg at man kan ta med seg hva man vil fra Norge og andre plasser i Europa. De tørker over ting for å sjekke for narkotika men til og med en flaske med vann går igjennom om man sier det er til barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emwo Skrevet 16. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2014 Tusen hjertelig takk for svar fra dere begge Ha en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå