Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Til ca 40 gjester. Forslag? Anonymous poster hash: d0c6f...99e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Kan ikke komme på noe som er upassende Hva liker dere? Hvilket budsjett har dere? Koldtbord/tapas er jo ganske vanlig. Da er det noe for enhver, og maten kan serveres kald. Varmmat alternativer avhenger av hvilke kjøkkenfasiliteter dere har tilgang til. Anonymous poster hash: a7d48...e21
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Noe konfirmanten selv er glad i kanskje? Min konfirmant vil ha koldtbord, bare lag litt forskjellig som folk liker men det må være lasagne og karbonader der, var ønsket her Anonymous poster hash: e88ee...232
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Spørs jo litt hva konfirmanten ønsker det. Hu som hadde konfirmasjon her hadde koldtbord, men litt anderledes enn vanlig. Hun som skal stå nå skal ha to forskjellige gryteretter med tilbehør. Hun er ikke glad i koldtbord, og siden hun er redd ikke alle liker så blir det to gryter med ris, salat og baguetter ved siden av. Hun etter der har bestilt lapskaus, det bestemte hun seg for når det var konfirmasjon sist her. Og det er helt greit for meg, jeg hadde det selv og alle var fornøyde. Jeg var nok mest fornøyd, for jeg fikk bestemor sin lapskaus, min yndlingsrett. Anonymous poster hash: d3ff7...7f9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Vi hadde koldtbord, da finnes det noe for de fleste:) Anonymous poster hash: 707b6...161
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Hjemmelaget Sodd enkelt og godt :-) Anonymous poster hash: cc679...1a2
Appelsinpiken Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 I forrige konfirmasjon fikk vi asiatisk mat vårruller, og 3 andre retter. Ris og grønn salat. Alle var kjempefornøyde, og spiste til de omtrent sprakk
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Vi hadde konfirmasjon i vår, og bestilte koldtbord fra en Bunnpris-butikk som også driver med catering. Fantastisk god mat var det!!! Ble utrolig mette alle sammen!! Og så masse, masse kaker etterpå selvfølgelig!! :-) Anonymous poster hash: 08793...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå