Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Del Skrevet 12. august 2014 Noen opplevd dette? Hu drikker godt i 30 sekunder mens hun styrer og kaver, og så slipper hun og vil ikke ha mer!? Skriker og skal definitivt ikke ha mer pupp men er fortsatt tydelig sulten.. Kiropraktor ok, ingenting galt. Ikke syk. Ammestilling er også ok mener jeg. Aldri værr problem før i alle fall. Anonymous poster hash: 18c02...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Del Skrevet 12. august 2014 HI her.. Kan d være at jeg har for mye formelk?? Hvordan kan jeg finne d ut? Og hvordan løse d?? Anonymous poster hash: 18c02...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 12. august 2014 #3 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg sliter med akkurat det samme, har for mye melk og strålen er altfor sterk for den lille. Må håndmelke sykt mye før hver amming og har fått anbefalt å drikke 1-2 kopper salviete om dagen. Det skal stanse melkeproduksjonen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 12. august 2014 #4 Del Skrevet 12. august 2014 Sjekk opp "heltømming og intervall-amming" et stykke ned i denne artikkelen, det hjalp meg da jeg hadde samme problemer som dere: http://ammehjelpen.no/artikkel/69/brystspreng-mye-melk-og-overproduksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 12. august 2014 #5 Del Skrevet 12. august 2014 Sjekk opp "heltømming og intervall-amming" et stykke ned i denne artikkelen, det hjalp meg da jeg hadde samme problemer som dere: http://ammehjelpen.no/artikkel/69/brystspreng-mye-melk-og-overproduksjon Har prøvd dette to ganger uten resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå