Gå til innhold

Ikke mensen på over 3 mnd

Anbefalte innlegg

Hei!

Sluttet på p-piller i november 2013. Syklusene har siden det vært på 27, 30, 43, 31 og 36 dager. Nå er jeg på dag 92 (!!!). Tok gtest i dag, negativ... Denne syklusen har jeg spottet en del.. Begynner å lure på om det er noe galt.. Har bestilt legetime, men fikk ikke time før om noen uker. Noen som har opplevd noe lignende og vil dele erfaringer? :)

Anonymous poster hash: 1045c...5ff

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144161246-ikke-mensen-p%C3%A5-over-3-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sluttet på p-piller i november 2013. Syklusene har siden det vært på 27, 30, 43, 31 og 36 dager. Nå er jeg på dag 92 (!!!). Tok gtest i dag, negativ... Denne syklusen har jeg spottet en del.. Begynner å lure på om det er noe galt.. Har bestilt legetime, men fikk ikke time før om noen uker. Noen som har opplevd noe lignende og vil dele erfaringer? :)

Jeg opplevde det - ikke mens på ca. 5 mnd, fastlegen henviste meg til gyn og etter undersøkelse og blodprøve fikk fastslått at jeg hadde PCO.. Gikk ned i vekt og fikk tilbake mens. Vet ikke hvordan det er med deg i forhold til vekt men kan være en forklaring selv om du er lett overvektig.

Godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg fjernet spiral i februar og har fortsatt ikke fått mens. Jeg har vært hos gynekolog nå og for å få igjen mens igjen har jeg begynt på en 3 mnd kur. Tabletter som heter Trisekvens. Kan virkelig anbefale klinikken jeg var på, utrolig hjelpsomme og flinke! Ski Spesialistsenter heter det hvis du lurte. Ønsker deg masse lykke til 😃

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...