Gå til innhold

Reise til Billund i Danmark. Hva er greieste måten å komme seg dit på fra østlandet? Både med tanke på pris og reisetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 85032...799

Fortsetter under...

Skrevet

Fjordline er billigste ferge fra Norge til Danmark. Ca tre timer å kjøre fra Hirtshals til billund.

Skrevet

med tanke på tiden så ville jeg anta at fly var det raskeste, men hva flybilletene koster vet jeg ikke.

Skrevet

Bestill bilpakken til super speed fra Larvik til Hirtshals. Synes det var rimelig og det går veldig kjapt. Vi har reist med den to ganger og er veldig fornøyde :)

Tips er å bestille bord i buffetrestauranten for da har du mat, drikke og sitteplass hele turen. Det er også aktiviteter for barna ombord.

Skrevet

Fly er den absolutt beste og raskeste måten å komme seg dit på. Ferge koster det også, mener jeg sjekket opp det  sist, at det nesten ikke skilte på prisen, og da regnet jeg ikke med bensin.. Legoland ligger noen få kilometer fra flyplassen. 

Anonymous poster hash: 92b2a...623
Skrevet

Jeg skal til Lalandia i Billund, vet ikke hvor det ligger i forhold til flyplass osv..

Hi

Annonse

Skrevet

Fly er både billigst og raskest!

Du kan faktisk gå fra flyplassen til Lalandia hvis man gidder. Med taxi så tar det bare noen få minutter:)

Anonymous poster hash: d3ee1...124
Skrevet

Gsport og noen andre butikker har et Lags tilbud nå. For hver 1000kr man bruker, fåran en billett med bil på speedbåten fra larvik til hirtshals.

Mener jeg så det igår

Anonymous poster hash: aa4eb...9e5

Skrevet

Jeg skal til Lalandia i Billund, vet ikke hvor det ligger i forhold til flyplass osv..

Hi

Det ligger i gangavstand faktisk ;)

Skrevet

Jeg ville tatt båten fra Larvik (Color Line). Tar vel ca 4 timer med båten også er det ca 3 timer å kjøre i Danmark.

Ville aldri verden tatt båtene til Fjordline, det er skikkelige spy-båter. Ligger kjempedårlig i vannet, vugger noe veldig og sjøsyke folk ligger spredd rundt på båten...

Anonymous poster hash: 950e2...e43
Skrevet

Koster ca en 100 lapp med taxi. Vi betalte ca 70 i fjor, bodde på zleep hotellet gedigen av flyplassen.

Anonymous poster hash: 3cfa4...c5b

Skrevet

Også går det busser, de står rett utenfor flyplassen.

Anonymous poster hash: 3cfa4...c5b

Skrevet

Flyplassen ligger vedsiden av lalandia. Du kan bare gå over veien:)

Annonse

Skrevet

Fly, helt klart. Ikke noe poeng å reise til Hirtshals, for deretter å kjøre i 3 timer. Flyplassen ligger jo 3 minutter fra Lalandia :)

Oslo-Billund. Direkte og fint :)

Anonymous poster hash: 40ff0...dec
Skrevet

Vi var i Lalandia i sommer og kjørte bil og tok ferge fra Larvik til Hirtshals. Jeg visste ikke at det 

Fly, helt klart. Ikke noe poeng å reise til Hirtshals, for deretter å kjøre i 3 timer. Flyplassen ligger jo 3 minutter fra Lalandia :)

Oslo-Billund. Direkte og fint :)

Anonymous poster hash: 40ff0...dec

Enig! Vi dro dit i sommer, og båt og kjøretur gjør jeg aldri igjen. Hvis vi skal dit igjen blir det helt klart med fly til Billund. Forøvrig så kan dere glede dere da Lalandia er et fint konsept med kjempeflotte utleie hus og Acuadomen.

Anonymous poster hash: c1a86...037
Skrevet

Hi

Lalandia ligger vegg i vegg med flyplassen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...