Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Prøver å trene, vil gjerne holde meg i form å legge på meg minst mulig. men sliter forferdelig med pusten, kom kjempe tidlig i svagerskapet og vil ikke gi slipp. Blir skikkelig anpusten bare av å sykle til jobb, stort sett kun nedover og bortover. Dette gjør jo at all fysisk aktivitet er veldig slitsomt, må jo ta igjen meg etter å ha gått opp trappen hjemme. Hadde det ikke slik i det hele tatt forrige svagerskap. Er dette noe som blir bedre om man fortsetter og være aktiv, eller vil det fortsette frem til fødsel? Noen som har erfaringer/tips? Anonymous poster hash: 3b3ed...593
Salla Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Magedans? Lett svømming i eget tempo? Rolige gåturer i variert terreng? Vet ikke om det blir bedre eller ikke, men jeg blir også veldig fort andpusten. Går både turer og driver med vanngym, men roer litt ned når det blir for tungt, før jeg prøver å øke tempo igjen. Magedans er med på å styrke bekkenet så anbefales, da det er god trening uten denne "kondisjonsbiten"
Løvinne30 Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Akkurat samme her...føles som jeg skal besvime av å gå opp trappa . Hos meg kom dette nå i uke 22 og håper virkelig det går over. Planen var å trene masse frem mot fødselen men akkurat nå ser det dårlig ut. For bare 14 dager siden jogget jeg flere km i Spania uten dette problemet så tydeligvis noe som kommer brått på. For sikkerhets skyld skal jeg til legen i morgen for å sjekke jern-lager og ta blodtrykk Jeg vet at disse symptomene kan komme av jernmangel så greit å utelukke i såfall ! Vi får trimme som fy etter fødsel om det ikke går over
QueenM Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Akkurat samme her...føles som jeg skal besvime av å gå opp trappa . Hos meg kom dette nå i uke 22 og håper virkelig det går over. Planen var å trene masse frem mot fødselen men akkurat nå ser det dårlig ut. For bare 14 dager siden jogget jeg flere km i Spania uten dette problemet så tydeligvis noe som kommer brått på. For sikkerhets skyld skal jeg til legen i morgen for å sjekke jern-lager og ta blodtrykk Jeg vet at disse symptomene kan komme av jernmangel så greit å utelukke i såfall ! Vi får trimme som fy etter fødsel om det ikke går over Ja, det er iværtfall helt sikkert at jeg også skal!!! Skal til legen idag jeg også, kanskje jeg skal nevne det for sikkerhets skyld jeg også. Greit å ta det før det blir skikkelig ille om det er jernmangel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå