Gå til innhold

Og jeg som trodde kesam var sunt.... Så er skogsbæryoghurt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skogsbæryoghurten inneholder færre kcal enn kesam lime. Jeg som trodde ypghurt var fyy, alt for mye sukker.

Kjøpte meg blåbær og bringebær og lime kesami dag..............

Så ser jeg på boksene og der var det ikke store forskjellen, ikke var det store proteinforskjellen heller.

Sukk.

Jeg kan ikke så mye om det, men trodde kesam var "det sunne alternativet"..........har jeg missforstått så veldig?

Trodde yoghurt var usunt, eller altså sunt er det jo, men samtidig så er det jo noe med at man ikke skal spise for mye yoghurt.

Blir så frustrert. Hva pokker skal man kose seg med da?

Anonymous poster hash: 3dfdb...0e5
Skrevet

Kesam naturell er sunt, de med lime og vanilje er jo tilsatt masse sukker.

Anonymous poster hash: 75470...8cb

Skrevet

Skogsbæryoghurten inneholder færre kcal enn kesam lime. Jeg som trodde ypghurt var fyy, alt for mye sukker.

Kjøpte meg blåbær og bringebær og lime kesami dag..............

Så ser jeg på boksene og der var det ikke store forskjellen, ikke var det store proteinforskjellen heller.

Sukk.

Jeg kan ikke så mye om det, men trodde kesam var "det sunne alternativet"..........har jeg missforstått så veldig?

Trodde yoghurt var usunt, eller altså sunt er det jo, men samtidig så er det jo noe med at man ikke skal spise for mye yoghurt.

Blir så frustrert. Hva pokker skal man kose seg med da?

Anonymous poster hash: 3dfdb...0e5

Du trenger ikke kutte ut ALT sukkeret da. Det er bare på DiB det finnes sånne hysteriske høner. Kos skal være kos, ikke lavkarbokaker med pappsmak og lignende. Kesam uten sukker smaker dritt. Forskningen gjort i England har forresten vist at de som skeier ut en gang i uka er de som lykkes med slankingen best. Mye bedre enn de som ALDRI unner seg noe som helst.

Anonymous poster hash: dc8e5...9fa

Skrevet

Jeg spise kun kesam original, så jeg har ikke smakt med lime - men hvorfor blander du ikke lime selv? Så kan du jo Evt søte med sukrin eller lignende om du må ha det så søtt?

Anonymous poster hash: 483d3...0b6

Skrevet

Jeg spise kun kesam original, så jeg har ikke smakt med lime - men hvorfor blander du ikke lime selv? Så kan du jo Evt søte med sukrin eller lignende om du må ha det så søtt?

Jepp, for sukrin som er kunstig fremstilt stoff er sååå mye sunnere enn raffinert sukker. Er det mulig at folk ikke forstår hvorfor de blir syke og får vondt i hodet etter å ha stappet i seg sukrin, aspartam og masse annet kunstig dritt?

Skrevet

Jepp, for sukrin som er kunstig fremstilt stoff er sååå mye sunnere enn raffinert sukker. Er det mulig at folk ikke forstår hvorfor de blir syke og får vondt i hodet etter å ha stappet i seg sukrin, aspartam og masse annet kunstig dritt?

Vel, jeg spise som skrevet mager kesam og trenger det ikke søtere, men søtbehovet kan tilpasses slik at dersom hi vil unngå sukker kan hun droppe sukker og erstatte med sukrin/stevia og trappe ned tilsetningen. Sukrin er ikke det samme som aspartam og som søtningbvil jeg foretrekke sukrin/stevia foran sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...