Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #26 Skrevet 12. august 2014 For oss passer det fint med et lite slott med fjordutsikt og diger parkmessig hage. Bor imidlertid i rekkehus med utsikt til en parkeringsplass og med ca to kvadratmeter hage. Anonymous poster hash: 2a071...e3f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #27 Skrevet 12. august 2014 bor i tomannsbolig og trives med det. vertikaldelt. skulle gjerne hatt større plass, men vil ikke ha mere lån. bor i Oppegård, toget bruker 20 min til Oslo. like mye som tbanen dress Lambertseter! anbefales! Anonymous poster hash: 1e260...f5e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #28 Skrevet 12. august 2014 Bor i rekkehus. Skulle gjerne bodd i enebolig med stor hage. Men da må vi begge skifte fra offentlig sektor til privat. Eller flytte til en annen by, og det er uaktuelt. Satser på lotto ;-) Anonymous poster hash: 854e8...b1c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #29 Skrevet 12. august 2014 4-roms leilighet med to etasjer på gård (landet). Bor her alene med babyen min og en hund. Naboene er helt fantastiske, vi stortrives her. Kort vei inn til byen (storby) og kort vei til tettsteder Egen strand på tomta. Anonymous poster hash: 85e03...eba
Rediken Skrevet 12. august 2014 #30 Skrevet 12. august 2014 Bor i enebolig i utkanten av en by i landelig omgivelser, fjordutsikt og stor hage. Flyttet fra leilighet midt i byhjertet pga plassmangel, og jeg angrer... Menmen, barna og mannen trivest!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #31 Skrevet 12. august 2014 bor i tomannsbolig og trives med det. vertikaldelt. skulle gjerne hatt større plass, men vil ikke ha mere lån. bor i Oppegård, toget bruker 20 min til Oslo. like mye som tbanen dress Lambertseter! anbefales!Anonymous poster hash: 1e260...f5e Problemet er når toget ikke går.. Det har vært mye problemer med Ski-toget. Om t-banen ikke går (skjer ekstremt sjelden) kan vi enten ta bussen to minutter til trikken, eller gå til trikken (tar 20 min). Å sykle til byen går også kjapt. Dessuten er månedskortet mye billigere når man bor i Oslo Anonymous poster hash: 133c8...7d7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #32 Skrevet 12. august 2014 Enebolig er det som passer og det vi har. Litt for sær til å bo i sameie :-) Anonymous poster hash: f2857...69b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #33 Skrevet 12. august 2014 Vi passer enebolig med litt luft rundt oss. Vi trenger å ha en plen der vi kan sole oss i fred, leke med ungene, spille ball på kveldene og ha sene grillkvelder uten at naboene blir forstyrret. Vi må og kunne klippe gresset når vi vil.. Vil gjerne ha et passe stort hus uten "fremmede" lyder på andre siden av veggen. Vi bor i et trangt byggefelt nå, i et rekkehus med naboer på alle sider.. Føler at jeg nesten ikke får puste her, og må alltid ta hensyn.. I tillegg er huset så lite innvendig at vi går oppi hverandre og rot hele tiden. Blir sprø! Vi har kjøpt enebolig, med stor og god tomt. Naboer litt lengre unna, men ikke så langt at man blir helt alene, gleder meg til vi flytter inn!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 89424...18c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #34 Skrevet 12. august 2014 Bord på en gård med stor ny enebolig på landet. Hadde jeg vært singel, så ville jeg hatt egen leilighet i byen Anonymous poster hash: 1820b...068
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #35 Skrevet 12. august 2014 Bor i enebolig ikke så langt utenfor Oslo. Håper å bo her livet ut, tror at trapper, snømåking, hagearbeid, vedlikehold og all annen jobb som hører med hus er bra for helsa. Ønsker ikke å bli "satt" i en leilighet hvor jeg knapt nok trenger å bevege meg. Men det forutsetter at helsa holder da Anonymous poster hash: 8249e...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå