Gå til innhold

Gravidsymptomer ??!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer sikkert. For min del er det hovedsakelig brystvorten, men hele brystet blir mer følsom og større.

Jeg er veldig følsom på brystvortene, gjør vondt å dusje på dem, så begynner jo å lure på om det er et symptom :P Hi

Anonymous poster hash: e18f1...cda

Annonse

Hos meg var det hele brystene. De følte litt "tunge" og ømme og det var nesten vondt å hoppe opp og ned!😆 Brystvortene var også noe mer følsomme enn ellers (jeg har superufølsomme brystvorter i utgangspunktet, så det merket jeg veldig godt!) Jeg blir forøvrig ekstremt tørst på vann når jeg er gravid (uvanlig tørst altså) og det har vært mitt første tegn. Blir også veldig oppblåst og føler en slags "tyngde" følelse nederst i magen og i underlivet. Ble også uggen, ekstremt trøtt, sliten og merket forskjell på hud og hår som blir mye mer fett/ blankt. Har byttet til en spesialsjampo for fett hår fra Kerestase nå som jeg er gravid. Gjorde det i forrige sv.skap også.

I første svangerskap vokste brystene enormt mye de første månedene, og var veldig ømme. Fikk jente. Svangerskap nr 2 ( også jente) ganske øm og sår i brystvortene. Nr 3 (gutt) ikke noe øm, de vokste ikke noe heller før melka kom rett før fødsel.. Denne gang kjenner jeg heller ingenting.. Er 8 uker på vei med nr 4. Blir man kanskje herdet etter så mye amming.. Eller er det kjønnsbetinget.?? Noen som vet?

Jeg har både større og mer følsomme brystvorter, men også selve brystet er større. Jeg er skikkelig fornøyd. De ser lekre ut :) Skikkelig strutteboobs. Måtte legge bort pushup bh'ene mine og bruke noen som er litt mykere. Men ellers er jeg kjempefornøyd. Mannen syns også de er kjempefine, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...