Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Del Skrevet 11. august 2014 (Ja, pappagutt med store bokstaver). Jeg har vært hjemme med han i 2 år. Jeg har leket ute og inne med han, synget, lest bøker, klemmet, han er med på alt av husarbeid og lager mat, vi koser oss, tegner og er på skogsturer osv... Likevel, når pappan kommer hjem blir jeg til luft, hehe Eller, egentlig ikke "hehe", jeg synes det er ganske så sårt egentlig.... Pappaen er også utrolig flink! Når han kommer hjem fra jobb drar de på sykkelturer til lekeplass og fotballbanen og koser seg. Han er kjempeflink med han... men det er jo jeg oggggggg Flere pappa-dalter? Anonymous poster hash: 04203...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 11. august 2014 #2 Del Skrevet 11. august 2014 Nyhetens interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Del Skrevet 11. august 2014 Har litt inntrykk at barna tar oss litt forgitt. Jeg er den av oss som følger opp ungene mest. Jeg henter i bhg, jeg lager middag, jeg leser med de osv. Pappaen jobber mye, men når han kommer inn døra så har vi ikke tid til mamma lenger. Sånn er det, men det er ofte meg de kommer til når de trenger trøst, det er meg de vekker på natta og det er meg de forteller at de er sultne. Tenker vel at det er en slags tillitserklæring. Anonymous poster hash: 86800...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Del Skrevet 11. august 2014 Nyhetens interesse? Hva mener du? Var det et teit innlegg av meg? HI Anonymous poster hash: 04203...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 12. august 2014 #5 Del Skrevet 12. august 2014 Nyhetens interesse? Hva mener du? Var det et teit innlegg av meg? HI Anonymous poster hash: 04203...089 Det er ingenting som er teit hvis man føler det sånn, men det er ganske logisk når man tenker over det. Dere er sammen hele dagen, antakeligvis veldig mange av barnets våkne timer. Når da pappaen kommer hjem er det et nytt ansikt, og noen andre å forholde seg til og omstille seg til. Tror ikke det har noe med deg eller pappaen å gjøre, og at det trolig hadde vært motsatt hvis det var du som jobbet. Akkurat det samme som at leker de får leke med sjelden er mer interessante - det er sjeldenheten som gjør de ekstra attraktive. Etter å ha hatt en hel dag sammen, hadde jeg trodd at det heller var deilig å kunne fokusere på deg selv i noen timer. Uenig i hvorvidt det å unngå barnehagen lenge definerer god mamma, men det virker jo som at dere gjør en veldig god jobb begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå