Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Del Skrevet 11. august 2014 Har ein baby på 10 uker som har ca. ti timers netter og sover mellom 4 og 5 timer på dag. Er det litt lite? Når han er våken spiser han hver andre time på dagtid, men sover sammenhengende i ca. 10 timer på nettene. Synes han spiser litt for ofte på dagtid, går det ann å øke lengden mellom måltidene? Anonymous poster hash: 4be79...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Del Skrevet 11. august 2014 Høres ut som han sover masse, ti timer sammenhengende på natten er jo fantastisk! Nyt det! Og hvorfor synes du han spiser for ofte? Hvordan er vektøkningen? Får han pupp eller flaske? Uansett bør de jo regulere matinntaket selv i stor grad, og få når de er sultne. Anonymous poster hash: 91423...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 11. august 2014 #3 Del Skrevet 11. august 2014 Hadde gitt alt for at babyen her sov i ti timer i ett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Del Skrevet 11. august 2014 Kjempeglad for at han sover godt på nettene:). Men føler at han spiser litt for ofte på dagtid, ofte så går det kun en og en halv time fra et måltid slutter til det neste begynner, føler at det er vanskeligt de dagene jeg har 3 unger alene. Han får pupp og ligger akkurat på gjennomsnittet i forhold til alder og kjønn, men stor i forhold til de andre 2 som alltid låg nederst;) Virker av og til som han ikke er skikkelig sulten, men bruker puppen som smokk. HI Anonymous poster hash: 4be79...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Del Skrevet 11. august 2014 Mi på 12 uker sover 8-9 timer i strekk på natta, og jeg må amme hver time. Så synes ikke 1,5-2 timer mellom virker ofte jeg da mi ligger rett under gjennomsnittet i vekt (følger sin egen kurve fint). Anonymous poster hash: ce634...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 11. august 2014 #6 Del Skrevet 11. august 2014 Hei.. Jeg har det helt likt kun 1 1/2t' mellom.. Ammer i tillegg lenge.. Og usikker på om han er like sulten hver gang.. Før sov han tre-fire t sammenhengende.. Men de siste dagene hver 2t.. Har også to til fra før og kjenner det er krevende.. Han er ingen tjukkas så trenger de dråpene han kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Del Skrevet 11. august 2014 Kjempeglad for at han sover godt på nettene:). Men føler at han spiser litt for ofte på dagtid, ofte så går det kun en og en halv time fra et måltid slutter til det neste begynner, føler at det er vanskeligt de dagene jeg har 3 unger alene. Han får pupp og ligger akkurat på gjennomsnittet i forhold til alder og kjønn, men stor i forhold til de andre 2 som alltid låg nederst;) Virker av og til som han ikke er skikkelig sulten, men bruker puppen som smokk. HI Anonymous poster hash: 4be79...82a Skjønner at det er slitsomt, hadde det likt. Men det er sånn noen babyer er. Var ikke de to andre likedan? Hvis du ikke ønsker å tilby puppen så kan du jo prøve andre ting for å roe, men da risikerer du å ende opp med en misfornøyd og sulten baby, noe som fort resulterer i enda mer sliten mamma.. Anonymous poster hash: 91423...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå