Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Vi har tenkt å ta i bruk klinikk Hausken ( Bergen) ved evt nye ivf forsøk.

Regner med det er flere av dere som hører til denne klinikken som må reise et stykke for å komme dit.

Lurer på hva den første turen (forsamtale/undersøkelse) kom seg på i ca pris hos dere?

Tenker da på fly/hotell og time.  :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi betalte 1900kr for samtale hos Hausken. Min mann hadde tatt flere sædprøver tidligere, senest 3uker før samtalen så han trengte ikke ta ny hos Hausken til forsamtalen. Ser spermieanalyse koster 1100kr (mulig denne er inkludert i forsamamtale pakken?!). Vi reiste t/r fra Haugesund/Oslo samme dag så vi slapp hotell. Kan dere gjøre det samme? Hausken tilrettelegger i forhold til at dere tar fly, bare informer dem om det 😊. Vi hadde derimot hotell ved uttak å det betalte vi 800kr/natt for. Fly varierer men vi betalte ca 2000kr for 2 pers t/r med Norwegian 😊 lykke til

Skrevet

Spermieanalysen er inkludert, ja. Vi kan kjøre tur/retur, så vi trenger ikke overnattinger.

Skrevet

Vi har vel mulighet til å reise tur/retur samme dag. Ser bare for meg at det er litt stress..  ;)

Holder til i Trøndelag så det er et stykke unna ;)

Men man må regne med en ca 5000 da for en svipptur ;)

Skrevet

For oss var det ikke noe stress å reise tur/retur, vi hadde god tid følte vi😊. Tok flyet fra Gardermoen ved 7 tiden, hadde samtale rundt kl 10 til ca kl 12. Flyet gikk kl 16 ca så gikk på restaurant mens vi ventet på hjemreise. Det fungerte supert for oss hvertfall 😊. Ja ca 5000kr er nok greit å regne med. Min erfaring er at det er lurt å bestille fly så tidlig som mulig. Prisene stiger 2-3 dager før avreise til dobbel pris. Gikk på den smellen ett par ganger selv med å bestille ett par dager før 😜

Skrevet

Høres ikke verst ut :) Har en del kjøring for å komme til flyplassen å vi da. hehe! Men hadde sikkert klart å fått til alt iløpet av en dagstur.

Ja prisene kan stige noe voldsomt. Hadde vært bedre om de ble billigere når de vil fylle opp flyet ;) hehe!

Skrevet

Gjør det som er best for dere 😊 Dere kan jo alltids ta det som en kosetur i tillegg, se litt av Bergen by. Hehe ja absolutt. Dumme meg trodde det ble billigere rett før avreise, feil 😜. Jaja. Blir spennende å høre din erfaring med Hausken etterhvert 😊. Jeg angrer ikke å syntes heller ikke det var stress med å reise ett stykke.

Skrevet

Vi skal også til Hausken, dog ikke til Bergen. Har ikke vært der enda da men. Forsamtalen koster ihvertfall 1900kr og hotellet koster 800kr per natt. På grunn av tidene flyene kunne tilby den dagen vi skal, måtte vi overnatte en natt. Flybillettene våre kostet 1700kr tilsammen.

Norwegian pleier å ha billigere billetter på tirsdager (eller er det torsdager?), så kan være greit å sjekke der :)

Penger til taxi må også påberegnes kanskje :)

Skrevet

Vi skal også til Hausken, dog ikke til Bergen. Har ikke vært der enda da men. Forsamtalen koster ihvertfall 1900kr og hotellet koster 800kr per natt. På grunn av tidene flyene kunne tilby den dagen vi skal, måtte vi overnatte en natt. Flybillettene våre kostet 1700kr tilsammen.

Norwegian pleier å ha billigere billetter på tirsdager (eller er det torsdager?), så kan være greit å sjekke der :)

Penger til taxi må også påberegnes kanskje :)

Ja vi velger avd. Bergen da det blir mye dyrere å reise til Haugesund. Ikke noe direkte fly herfra så da øker kostnadene en del. Er jo samme folkene likevel slik som jeg har forstått det :)

Ja man må vel regne med noen kroner for drosje og mat o.l  ;)

Håper vi kommer oss avgårde snart også. Spent på hva de evt har å si. Regner med de vil kjøre løpet litt annerledes enn den offentlige klinikken vi var på før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...