Gå til innhold

sukker.no..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene i 3 år nå, etter et 20 år gammelt forhold (er 39år).

Det har vært deilig og nødvendig å være alene en periode, men jeg kjenner at nå begynner jeg å føle meg klar for å tenke videre.

Så er det det at jeg ikke har vært i dating-gamet på "noen" år ;-)

Jobben er ikke noen plass å treffe noen, og siden jeg har barna ca 90 % av tida er jeg heller ikke mye på "byen", selv om jeg både er sosial og "outgoing" ellers....

Mest av nysgjerrighet opprettet jeg en profil (den enkleste, gratis) hos sukker for et år siden. Deaktiverte den igjen etter ei stund, siden jeg følte det var litt "skummelt" på en måte... Fikk noen meldinger av typen "Hvem er du da", "Titter innom og sier hei...", og andre "ufarlige" og intetsigende..

Nå i sommer aktiverte jeg profilen igjen. Det kan vel ikke være SÅ farlig ;-)

Ser at jeg både bør oppgradere til VIP, eller hva det nå heter, samt ha bilde osv... Noen som har erfaringer med Sukker eller lignende nettsteder? Er det en god ide, eller er det bare tullball??

Føler det er så skummelt iom at jeg har barn, og har ikke lyst til å utlevere meg til fremmede på en måte... samtidig må jeg jo våge å si litt hvis det skal føre noe sted?! Hvordan går man evt fram for å komme videre, eller for å finne ut om vedkommende er seriøs??

Anonymous poster hash: 74e10...a93
Skrevet

Legge ut bilde der var fail for min del. Jeg fikk meldinger av typen, "er det deg på bildet? du er deilig.". Jeg ville tatt det som et kompliment om noen mente jeg så hyggelig ut. Men ikke en sjel... Jeg føler det bare er et kjøttmarked. Selv om alle påstår at det skal være så bra så opplevde ikke jeg det slik. Nåja.

Anonymous poster hash: 70689...ae8
Skrevet

Min erfaring er at du i hvert fall bør ha profilbilde om du vil bli tatt på alvor. Personlig gidder jeg ikke engang gå inn på profiler uten bilde..

Men etter personlig erfaring ville jeg ikke valgt sukker, men heller møteplassen.

Jeg har hatt profil på begge stedene samtidig, lik profil og like bilder. På ett år hadde jeg 2690 treff på profilen min på sukker, og 16644 treff på profilen min på møteplassen. Så LITT mer respons der inne, kan man si :P

Lykke til i datingjungelen :)

Anonymous poster hash: b69f6...1f4
Skrevet

HI her!

Takk for svar så langt :-)

Skjønner at jeg bør hoppe i det og legge ut bilde om jeg vil bli populær ;-) Titter jo innom flest med bilde selv, så det sier seg vel egentlig...

Da skal jeg i hvert fall sjekke ut Møteplassen!

Hører gjerne flere erfaringer!!

Skrevet

HI her!

Takk for svar så langt :-)

Skjønner at jeg bør hoppe i det og legge ut bilde om jeg vil bli populær ;-) Titter jo innom flest med bilde selv, så det sier seg vel egentlig...

Da skal jeg i hvert fall sjekke ut Møteplassen!

Hører gjerne flere erfaringer!!

Et lite tips til;

Jeg har en lei tendens til å sovne på sofaen i helgene. Og når jeg våkner dagen etter så har jeg gjerne 45 treff på profilen og 6-7 meldinger som har tikket inn ila natta. Dette er på møteplassen.

Så mitt tips; vær pålogget på natta i helgene :D Enorm respons!!

Anonymous poster hash: b69f6...1f4

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med sukker. Var der for 5 år siden og traff mannen min der 😄

Du må nok ha profilbilde ja. Jeg overså glatt de uten bilder

Anonymous poster hash: a6845...f22

Skrevet

Jeg var på møteplassen lenge- med bilde. Møtte flere, men ble med kun en date. Mange raringer. Opprettet konto på sukker- med bilde her også. Var der 'en kveld og kom i snakk med han jeg nå er gift med :)) du bør ha bilde, jeg hoppet over de som ikke hadde det. Plutselig er du heldig og møter drømmemannen :)

Anonymous poster hash: e2e01...e75

Skrevet

Jeg hadde sukkerptofil. Den man betaler for. Skrudde på alt av "filtre" slik at bare de med best match kunne se meg. Man får litt slibrige meldinger, men de svarte jeg aldri på. Masse hyggelige menn også!!!

Jeg var også alenemor i den perioden, synes det var en fin måte å treffe menn. Er gift med mannen jeg møtte på sukker nå, vi har vært sammen i seks år, og har det fremdeles veldig bra sammen!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2ba4b...415

Skrevet

Tror sukker er litt for fjortiser og mange der som ikke er ute etter noe seriøst. Hadde heller prøvd meg på speeddating enn dette. Bedre å se personen med en gang istedenfor å sende meldinger til en jeg ikke kan vurderer før jeg har møtt han. Match.com er vel litt bedre har jeg hørt.

Anonymous poster hash: 46833...06e

Skrevet

Har forsøkt alt. Sukker, match, møteplassen. Datet en del men møtte aldri den rette. Enten ville de bare i buksene mine eller så hadde de det veldig travelt med å flytte sammen.

Jeg møtte mannen min for fire år siden på en tilfeldig quiz på en pub i Oslo.

En venninne og jeg dro på en torsdsgsquiz. Helt edru og det var mannen min også.

Sier ikke at quiz er løsningen men at mannen kan være hvor som helst så ikke sett alle pengene på nettdating.

Anonymous poster hash: 82d22...5e1

Skrevet

Sukker er ikke bra, men møteplassen er å anbefale! Traff min nåværende samboer via der:-)

Anonymous poster hash: 6c5bb...f8a

Skrevet

Jeg traff kjæresten min på sukker for to.år siden. Han skrev til meg før jeg fikk lagt ut bilde fordi jeg hadde så intr tekst. Jeg fikk mer respons etter å ha lagt ut bilde, men unngikk de altfor slibrige. Og de få unødvendige mld jeg fikk som var slibrige klarte jeg glatt å overse. Jeg vil komme med en liten påstand om at det nok kommer an på hva slags bilde man velger også. Velger du et vulgært eller dristig bilde, så må du regne med mer slibrige respons. Det er jo på en måte bildene du har for å vise om du er intr i noe seriøst eller bare flørt og tullball tenker jeg.

Ei venninne av meg fant typen sin på tinder og en annen på match. Man må nok bare prøve seg frem på de forskjellige. Jeg rakk forøvrig bare å være på en date, og den var jammen perfekt. Egentlig skulle jeg bare for moro skyld se hvordan det er å være på date.

Skrevet

Jeg har vært på sukker i 2 år,fane meg nettopp en men viste seg etter noen mnd at han var syk i hue. Meldte meg inn i møteplassen for 2 timer siden og har allerede fått 13 mld.

Anonymous poster hash: b6abd...daf

Skrevet

Jeg er 36 år og møtte min kjære på Tinder faktisk :)

Skrevet

:sprettoy:  :blink:  :eeeh:

Skrevet

:sprettoy:  :blink:  :eeeh:

Er det så snålt da??

Skrevet

Jeg traff mannen min på sukker. Nå har vi snart 7 års jubileum og 2 barn. Venninna mi møtte sin mann på møteplassen. De har vært sammen like lenge Tror nok de to er de største på seriøs dating, men jeg likte personlighetstesten på sukker.no, og følte det var lettere å se på profilene til andre når jeg hadde en mulighet til å sammenligne de med meg selv.

Raringer kan man møte overalt. Det gjelder å sile ut de som ikke er interessante og heller bruke litt tid og krefter på å finne gullkornene som passer for DEG :) 

Og ja, profilbilde er å anbefale. Ikke et "dette-er-det-vakreste-jeg-kan-se-ut-som"-bilde, men et vanlig hverdagsbilde, gjerne hvor du gjør noe du liker. Jeg hadde av meg selv på fjelltur med hunden. Og et par bilder i album som viste litt hva jeg liker å gjøre. Et hvor jeg skåler med et vinglass, et hvor jeg leser, et hvor jeg er ute og går tur.... du skjønner tegninga ;)  Mannen min hadde et av seg selv på seilas. Jeg har aldri glemt det ekte, herlige smilet han hadde på det bildet :) Det er sånt som henger igjen og gjør at man husker en profil!

Og ikke lyv i profilen, vær deg selv 100%, bare da kan du finne en god match og en som liker deg for den du er :) 

Lykke til!

Anonymous poster hash: b3dc1...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...