Gå til innhold

Hva gjorde du annerledes den måneden du ble gravid? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1. gang - gikk noen uker uten p-piller.

2. gang - sluttet å stresse med det, sluttet å ta el-tester etter 2 års intens prøving...

3. gang - samme, stresset ikke med det, prøvde ikke direkte, men hadde sex sånn ca rundt eggløsning uten å ta el-test, bare kjente det på meg...

Og i forhold til 2. gang der vi prøvde så lenge, så hadde jeg prøvd ALT: crinone, pergotime osv (medisiner for å bli lettere gravid)., hostesaft, grapefrukt, totalt forandret kosthold (lite karbohydrater, mer fett, mye iskrem)...

Endret av Fjelljenten

Jeg hadde endelig kommet ordentlig i gang med trening, og forbedret kondisen en del. Vi hadde samleie dagen før EL så det spilte nok også en rolle, men hatt sex før rundt EL så tror helsa gjorde litt utslaget for meg :)

Anonymous poster hash: 83b8a...e94

Annonse

Bestemte oss for å legge det på hylla og heller planlegge bryllup ;) Så var vell ikke noe stress med det, tenkte lite på det. Hadde sex 2 dager før positiv eggløsningstest og ikke etter positiv pga mann som jobber offshore. Da har vi prøvd i nesten 2 år og 1 sa for 1 år siden.

Beregnet ca eggløsning og hadde sex 4 dager på rad uten prevensjon. Har gått på p-piller siden jeg var 16 (er nå 30), men sluttet i april for å få tilbake naturlig syklus. Vi brukte kondom held frem til bryllupet i juni og sluttet etter bryllupet. Første eggløsning etter bryllupet satt den :)

Endret av Ninni84
  • 2 uker senere...

1: to år prøving så kom han, vi var på en wikendtur å slappet av.

2: gubben skjønte ikke at han skulle hoppe av, da han hadde misforstått at vi først skulle begynne prøving noen uker senere:p . Men denne gangen kom den på første forsøket, i motsetning til 1 mann.

Har ikke prøvd så veldig med planlegging av EL og sånt, siden jeg sluttet med pilla for et år siden så har mensen og periodene vært så utrolig uregelmessige. Men nå de siste månedene har det blitt litt mer stabilt. Men vi prøvde ikke bestemt, men vi hadde nettopp tatt over hus og kjøpt ny seng som måtte prøves ut . Til rett tid tenker jeg ;) 

Sommerferie, avslapping, mye sex og vin om kvelden. De gjorde susen for oss;) sikkert tilfeldig da;) men de blir oj kult å fortelle minsten at unnfangelsen skjedde i Spania! ( er ikke sikkert minsten synes det er like kult å høre...hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...