Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen forsinket å negativ test. Jeg hadde mensen den 12 juli å er sikker på at eggløysnings dagen var 27 juli, ventet mensen nå på fredag, testet i gårkveld den negativ å i dag tidligt. Bare negativt. Hva skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger kan det ta litt tid før det viser på testen.
Så du får prøve igjen imorgen gjerne?

SÅ krysser jeg fingrene for at det sitter.

Skrevet

Håper det, blir bare veldig usikker. Det har aldri hendt før, har to barn fra før å da har jeg testet før jeg ventet mensen.

Skrevet

er i akkurat samme situasjon!! Mens er nå 5 dager forsinket

og har tatt to negative tester :(

Skrevet

Kan fremdeles være at du er gravid :) Jeg testet en eller to dager etter mens, men testen ble negativ. Tok ikke ny test før i uke 8, for var sikker på at jeg ikke var gravid, men etter 10 minutter venting, som egentlig er alt for lenge, ble den positiv. 

Anonymous poster hash: 33d3c...734
Skrevet

Tok ny test i dag å den var negativ. Skulle hatt mensen på fredag. Blir veldig forvirra av dette :/ men viss jeg har blitt gravid nå burde ikke det hormone ha begynt å produsere sånn det kan påvises i en test?

Skrevet

Uff, jeg og tok ny test i dag... negativ, 6 dager sen TR... Tok ikke i morgenurinen da, og har sikkert tisset 7 ganger før jeg tok testen. lurer på om jeg tar å ringer legen imorgen så jeg får tatt en blodprøve.

Skrevet

Ja gjør det, hold oppdatert hvordan det går med deg, er veldig nysgjerrig. Krysser fingrene for oss begge to.

Skrevet

7 dager sen, testet i første urin i dag = negativ... Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for deg! Tror egentlig bare min TR er sen denne mnd.

Skrevet

Åh:/ Lykke til neste pp da!!!

Min har enda ille ankommet, 10 dager siden ikm nå.. Og fortsatt negative tester!!!

Kom litt brunt utflod i dag, vet ikke hva det betyr? Pleier ikke spotte før mensen.. Så jeg venter enda jeg, enten på mens eller positiv test

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på koss det går? Håper det er en liten spire hos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...