Gå til innhold

Bare for morroskyld.. Hvis du MÅTTE velge ETT av hver av disse navna..

Anbefalte innlegg

som er typisk norske, gamle navn, hvilket ville du velge og hvorfor? Et guttenavn og et jentenavn.

Navnene er:

Guttenavn:

Øystein

Åsmund

Eliseus

Kolbjørn

Torleif

Jentenavn:

Minda

Magni

Torbjørg

Åse

Arnhild

Fortsetter under...

Selv digger jeg alle disse navnene og har veldig problemer med å velge, men ville nok akkurat nå valgt Øystein og Magni. Jeg liker norske navn, og syns disse er fine og klinger godt sammen. Nesten de eneste som ville vært utenfor noen form for oppkalling.

I morra kan det være to andre jeg ville valgt.

Endret av Frøken Ubesluttsom

Annonse

Åsmund og Eliseus liker jeg, faktisk. Vet ikke helt hvilken jeg ville valgt, kanskje Eliseus. De andre synes jeg svært lite om. Av jentenavnene er det bare Åse jeg kunne ha levd med;) Det er til gjengjeld ganske fint, og ville også vært oppkalling:) Liker Åsa enda bedre, da. Og Åsne er enda finere enn det, igjen.

Åsmund, Eliseus og Åse er langt fra topplisten min, så dette er bare hvis jeg måtte velge mellom disse.

Anonymous poster hash: d70c8...e65

Åsmund fordi jeg elsker navn som ender på -mund, og det er et sterkt og flott navn. Litt røffere og mindre brukt i dag enn Amund.

Minda fordi det er et gammelt og pent navn med fin klang. Ikke begeisteret for de andre jentenavnene her:P

Annonse

Kolbjørn - utrolig tøft navn! Du tuller ikke med Kolbjørn, slår Liam Linus ned i støvlene! Vet om en liten gutt som heter det, så herlig!

Jentenavn tror jeg det måtte blitt Åse, men ingen absolutt favoritt der.

Anonymous poster hash: 91948...349

som er typisk norske, gamle navn, hvilket ville du velge og hvorfor? Et guttenavn og et jentenavn.

Navnene er:

Guttenavn:

Øystein

Åsmund

Eliseus

Kolbjørn

Torleif

Jentenavn:

Minda

Magni

Torbjørg

Åse

Arnhild

Kolbjørn og Arnhild synes jeg er finest. Flere andre fine der også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...